Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat de point of no return (d.i. je krijgt Tesla niet meer klein met negatieve reclame) al sedert 1 april 2016 bereikt is. Er was zeker vroeger een gevaar dat men het kleine Tesla met negatieve reclame kon verbannen tot de geschiedenisboeken, maar vandaag, nu Tesla meer waard is dan Renault, en mogelijk zelfs meer dan Volkswagen, vind ik dit gewoon iets om mee te glimlachen.

En, ja, wat zijn Tesla's reacties steeds goed geschreven (zowel juridisch als commercieel). Stijlvoorbeelden van juridisch-commercieel goede antwoorden, zelfs aan deze kant van de plas!
 
Amusante reactie wel van die reaguurders op het autoweek artikel. Dat verklaart de gigantische short posities in Tesla aandelen. Vroeg of laat ontploft die shortpositie wel.

Je veronderstelt dat de reaguurders op het Autoweek forum zouden beleggen, en nog wel in short posities in een fonds dat aan de andere kant van de oceaan wordt verhandeld. Ik vrees dat de situatie anders is: ik denk dat de gemiddelde zuurpruim in een overjarige auto rijdt en bovengemiddeld jaloers is op mensen die in auto's rijden waar hij voorlopig alleen van kan dromen. En als die auto's dan ook nog eens fiscaal bevoordeeld worden...
 
Uit het klantenmagazine van Van Lanschot Chabot:

image1.JPG
image2.JPG
 
  • Like
Reactions: Firebird
Doet me wat denken aan "De Mieren" van Bernard Werber, geschreven vanuit het standpunt van mieren in een terrarium. Af en toe komt "De Hand", een reusachtig monster (een mensenhand dus), hun wereld overhoop gooien. De helft van de mieren gelooft dat "De Hand" God is, en dus verering verdient etc., de andere helft gelooft dat "De Hand" gewoon in een andere dimensie leeft die de dimensie van het terrarium overstijgt en die de mieren dus niet kunnen begrijpen (net als "De Hand" nooit de finesses van het leven in het terrarium kan begrijpen, maar dat leven wel serieus kan overhoop gooien). De oppositie tussen "religieuze mieren" en "simulatie-mieren" is schitterend (zou verplichte litteratuur mogen zijn voor 15-jarigen).
 
Last edited:
  • Informative
  • Like
Reactions: Klaas and Nexus