Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Schermafbeelding 2016-06-29 om 16.08.32.png
Leuk artikel over de koppeling met Solar City.

‘Tesla Solar’ Wants to Be the Apple Store for Electricity
 
Misschien zelfs hierdoor iets te veel vertrouwen gekregen in het systeem:(
^^^Dit.
Hou je ogen op de weg, ook als je autopilot aan hebt staan!

In feite geldt gewoon hetzelfde als bij rijden zonder autopilot: 99% van de tijd is het autorijden simpel en kost het je nauwelijks moeite, maar soms kom je in zo'n onverwachte situatie terecht die tot een ongeluk leidt (het kleine hoekje).
Met autopilot is het niet anders, het kleine hoekje is dan een situatie die de sensoren niet goed kunnen registreren of die de software verkeerd interpreteert.

Nu zou autopilot je moeten helpen om tijdens een rit fitter te zijn om in dat soort momenten zelf beter te kunnen ageren, maar helaas is de werkelijkheid dat je er op zo'n moment helemaal niet meer met je gedachten bij bent...

Edit: valt me trouwens op dat het eigenlijk vooral truck trailer ongelukken zijn waar het systeem echt compleet faalt.
 
^^^Dit.
Hou je ogen op de weg, ook als je autopilot aan hebt staan!

In feite geldt gewoon hetzelfde als bij rijden zonder autopilot: 99% van de tijd is het autorijden simpel en kost het je nauwelijks moeite, maar soms kom je in zo'n onverwachte situatie terecht die tot een ongeluk leidt (het kleine hoekje).
Met autopilot is het niet anders, het kleine hoekje is dan een situatie die de sensoren niet goed kunnen registreren of die de software verkeerd interpreteert.

Nu zou autopilot je moeten helpen om tijdens een rit fitter te zijn om in dat soort momenten zelf beter te kunnen ageren, maar helaas is de werkelijkheid dat je er op zo'n moment helemaal niet meer met je gedachten bij bent...
Mag ik voorstellen dat we de reacties in het speciaal daarvoor gemaakte draadje plaatsen om dubbels te voorkomen?
 
  • Like
Reactions: HWS
Hopelijk zeggen die 5.000 die er onderweg zijn eindelijk iets positiefs. Niet meer proberen non-US leveringen aan het einde van het kwartaal te proppen, maar gewoon op volgorde leveren. Dat kost ze één kwartaal minder deliveries en daarna scheelt het een hoop planning. Auto klaar met de volgende trein naar de oostkust, met de volgende boot naar Europa, naar Tilburg en afleveren. Kan de assemblage in Tilburg gewoon 3 maanden per kwartaal werken in plaats van in de laatste weken afraffelen.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Ook de update voor de autopilot is weer in het nieuws: Tesla Autopilot 2.0 is coming this year
Dit zijn echt onzin verhalen. Een 'source close to Tesla' betekent helemaal niets. Ik ben zelf ook dagelijks 'close to Tesla' , ik wat net nog in Amsterdam bij de Supercharger!
:)
Het is niet meer dan logisch dat er een 2.0 komt. Continuous improvement brengt dat met zich mee. Maar goed. We hebben weer geklikt, dus iemand is er blij...
 
  • Like
Reactions: simonsmidt