Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat vind ik nou leuk....

Schermafbeelding 2017-02-15 om 22.20.58.png
 
Zeeland wil mega Tesla-fabriek binnenhalen (video)

We gaan er in Nederland wel allemaal "voor ons zelf" in zeg! In Europa is harmonie al lastig, maar binnen Nederland al helemaal lijkt het.

Dat klopt. Ook wel een beetje grappig. Maar onderliggend zit er het enorme voordeel van de, wederom gratis en zelfs spontane, marketing dat het merk Tesla positief neerzet (als begeerde economische "factor" van betekenis) en niet alleen als die "poepchique" auto voor de rijken.
Ik ben trouwens benieuwd of Tesla in de carnalvalsoptochten hier in het zuiden al tot ideetjes heeft geleid. Onze dochter neemt, in ieder geval bij de kinder/school optocht het voortouw.
De leus ken ik nog niet maar zou zomaar kunnen zijn: "we veur une plate kar rijde gij, nie praote mar laaie".
(en dat met een Rotterdamse vader en een Hongaarse moeder).

IMG_7130.jpg


Met de X van John (Timmer) als voorbeeld :)
 
  • Like
Reactions: STLL and HerrJones
Daar het lichtpatroon nu aan de zijde van de nieuwe lichtunit hoger lijkt te schijnen
Kan natuurlijk ook zijn dat de vorige of de huidige niet goed afgesteld is waardoor de lichtbundel nu anders lijkt.

To be continued...

Update, lichtpatroon is nu perfect, wat een verschil..
Nieuwe lampunit stond een klein beetje te hoog afgesteld, maar de originele lamp aan de andere kant (af fabriek...) stond veel te laag. Dag en nacht verschil