Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
B&C design is de firma die car wrapping doet, ik heb er de folie gekocht, om mijn pianolak panelen te bekleden.

Let's hope dat de kwaliteit van het product beter is dan hun Nederlands...

ecar.png
 
Concept car. In ontwikkeling..... En ik moet héél erg aan een Reliant Robin 2.0 denken... Over de RR zijn een aantal aardig filmpjes van topgear gemaakt.

Maar.... Lof voor een ondernemer die eens iets durft te proberen!!
Ik heb nog een Sinclair C5 staan, elektrische trapfiets met een door Lotus ontwikkeld chassis. Dat zou 20 jaar geleden de toekomst zijn............dit concept lijkt mij wel haalbaar - hulde !
 
Dat geneuzel de laatste tijd over goedkope olie. Wat een simpele en kortzichtige figuren zijn dat toch.

Omdat olie goedkoop is ineens geen EV meer rijden?

Natuurlijk niet. Ik vraag me af of er bij de aanschaf überhaupt wel wordt gekeken naar de olieprijs en ach, ook die lage benzineprijs is voor meer dan de helft gewoon belasting.
Maar Autovisie is, net als de andere autobladen en rubrieken in kranten en huis-aan-huisbladen, zoals ze dat in Duitsland zeggen, "Werbegesteuert" en dan is een dergelijk artikel waarin weer wat mist wordt opgeworpen maar verder valt in de categorie "Nou en?" een leuk gebaar.

Onafhankelijkheid is niet meer van deze tijd. Anders zouden ze wel eens een leuke vergelijkingstest kunnen opzetten of een verslag van een SuC'trip (men zou bij jou wel wat informatie kunnen krijgen denk ik) publiceren maar dat zal niet snel gebeuren want dan worden de klanten ontstemd. En, terecht, Tesla doet hier niet aan mee. Maar zij hebben dan (bijna) hun hele klantenkring als ambassadeurs en de steeds maar oppoppende SuC's als reclamezuilen.
 
Dat geneuzel de laatste tijd over goedkope olie. Wat een simpele en kortzichtige figuren zijn dat toch.

Omdat olie goedkoop is ineens geen EV meer rijden?

Ja, als dat zo zou zijn, dan zouden ze überhaupt niet in de US rijden. Een gallon kost daar zowat net zoveel als een liter benzine hier. En een Gallon is bijna 4 liter! Een Gallon nu is $2 (buiten de snelwegen) Dat is €1,75 met de huidige dollarkoers. Dus ondanks de goedkope olie zijn wij 350% duurder dan in de US.