Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Owners Club Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag hebben mijn vrouw en ik de quarantine Veluwe tourtocht gereden uitgezet door carmody van de tesla owners club. Het was een erg mooie trip vooral het stuk tussen sterrebos en Wageningse hek. Wel een stukje verkeerd gereden en gelijk daar een foto gemaakt.
 

Attachments

  • 20200808_142054.jpg
    20200808_142054.jpg
    617.2 KB · Views: 91
  • 20200808_142107.jpg
    20200808_142107.jpg
    1.1 MB · Views: 54
Ook niets ontvangen. Ik heb geen spambak, mijn provider zorgt voor het wissen van spam. :(
Als bij veel mensen de mails als spam gezien worden, dan is er misschien meer aan de hand.

Een idee:
Je mag niet zomaar een groot aantal emailadressen in 1 mailing tegelijk verzenden. Dat is een kenmerk van spam.
Er zijn bedrijven die de verzending voor je doen, zodat een grote mailing niet als spam gekenmerkt wordt.
Een andere oplossing is dat de mails in een aantal delen verstuurd wordt, zodat de aantallen niet te hoog worden.
Ik heb hier niet echt verstand van, zie dit als suggestie.
 
Ook niets ontvangen. Ik heb geen spambak, mijn provider zorgt voor het wissen van spam. :(
Als bij veel mensen de mails als spam gezien worden, dan is er misschien meer aan de hand.

Een idee:
Je mag niet zomaar een groot aantal emailadressen in 1 mailing tegelijk verzenden. Dat is een kenmerk van spam.
Er zijn bedrijven die de verzending voor je doen, zodat een grote mailing niet als spam gekenmerkt wordt.
Een andere oplossing is dat de mails in een aantal delen verstuurd wordt, zodat de aantallen niet te hoog worden.
Ik heb hier niet echt verstand van, zie dit als suggestie.
mailchimp is zo'n dienst die voor particuliere mailings overigens gratis was (en misschien nog is)
 
  • Like
Reactions: job-lek
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp