JoostG
Member
En wat had je dan voorgesteld? Dat Tesla de leveringen een maand had uitgesteld met alle economische gevolgen voor hen, en vele boze leaserijders en consumenten die gebruik hoopten te maken van fiscale en subsidie regelingen tot en met 31-12, een heads up zodat iedereen individueel kon bepalen (met alle logistieke implicaties voor Tesla), zeg het maar……Nogmaals, dit is niet netjes van Tesla. Iedereen zitten pushen om de auto vorig jaar geleverd te krijgen, gratis 10000km supercharging aanbieden om die laatste paar mensen toch te overtuigen om hun auto geleverd te krijgen. toen ze dat deden, dacht ik nog, hier zit vast een addertje onder het gras... Maar ja, he... je denkt, dan moet ik straks langer wachten, wat doe ik... Toch besluiten om de auto dan maar te laten leveren. Vervolgens, letterlijk een week later, wijzingen doorvoeren op de auto, en nu nog een week later de prijzen omlaag knallen... Ik noem dit helemaal niet netjes.
Tesla voert constant veranderingen door en de prijs ook. Dat is niet nieuw en dat gaat gelukkig ook niet veranderen. Waar Tesla wel uniek in is is dat je de auto altijd krijgt voor de ‘afgesproken’ prijs, en dus niet met de prijsverhogingen tijdens het wachten. Dat de je bijna alle verbeteringen ook doorgevoerd krijgt op je eerder aangeschafte auto, zo’n beetje maandelijks. Dat ze transparant zijn over prijzen en het niet verpakken in allerlei zaken als inruilwaarde, korting en pakketten die grotendeels individueel zijn.
Verder hoor ik nooit iemand klagen over bijvoorbeeld de We wanneer een gisteren gekocht overhemd a € 70,00, morgen een korting heeft van 25%………