Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Rally

This site may earn commission on affiliate links.
ook niet welkom.... :tongue:.. mag wel om 16.00 komen kijken. Staat verder geen info over wat er dan staat te gebeuren.

Thank you for your interest in participating in the Tesla European Supercharger Rally. Due to overwhelming interest, unfortunately you are not one of the owners randomly selected to join the rally.

However, we would still like you to be involved by giving your fellow Model S owners a proper welcome after this journey. We invite you come to the finale event in Amsterdam at 16.00. Please RSVP via the button below and mention your VIN number in the comment field (it’s an owner-only event).
 
Als ik bovenstaand bericht bekijk is het dus puur een kwestie van geluk.
Er staat 'randomly'. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat schrijven maar niet zo zouden hebben gedaan.
Dat was volgens mij ook aangekondigd: deze keer niet wie het eerst komt, maar een bepaalde inschrijfperiode en dan random kiezen. Is eerlijker natuurlijk (maar toch balen voor diegenen die direct hebben gereageerd om dan te horen dat iemand die pas een paar dagen later zijn mail leest wordt gekozen :( )
 
Dat was volgens mij ook aangekondigd: deze keer niet wie het eerst komt, maar een bepaalde inschrijfperiode en dan random kiezen. Is eerlijker natuurlijk (maar toch balen voor diegenen die direct hebben gereageerd om dan te horen dat iemand die pas een paar dagen later zijn mail leest wordt gekozen :( )

Ho ho even, het moet natuurlijk wel kunnen hè. Soms ben ik in omstandigheden waarin ik de mail niet kàn lezen.
Maar goed, heb inderdaad wel rally-mazzel dit jaar. :smile:
 
Leuk! In elk geval 3 mensen van het forum volgens mij.

Ik kreeg net het programma in de mailbox. Ziet er leuk uit.
Waarschijnlijk overdag ook mijn dochter mee die ik dan eind van de middag ergens heen breng om rustig het avondprogramma mee te kunnen doen.