You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Echt waar? Ik heb laatst toch echt nog 10km onder nul gereden en toen was er nog steeds voldoende vermogen om normaal te rijden... :scared:Ja zie video van Bjorn. 0 km was bij hem stilstaan!! Niets onder 0 doorrijden, gewoon de auto de laatste 500 meter duwen. En Bjorn weet na 200.000 km met de Model S echt wel hoe de auto werkt.
Ja zie video van Bjorn. 0 km was bij hem stilstaan!! Niets onder 0 doorrijden, gewoon de auto de laatste 500 meter duwen. En Bjorn weet na 200.000 km met de Model S echt wel hoe de auto werkt.
Wel gehaald???
Ik heb met 7.0 geen kilometer autonomie erbij gekregen...Vroeger heb ik met mijn 60 kw nog 18 km onder 0 gereden maar met de 7.0 update kreeg ik naar liefst 30 km autonomie erbij. Ik verwacht dan ook dat vanaf 7.0 , 0km echt wel 0km is
Ik heb met 7.0 geen kilometer autonomie erbij gekregen...
Hij gaf daar ook wel een mogelijke verklaring voor, namelijk dat het aan de calibratie lag. Oftewel, de auto wist niet precies wat het nulpunt was. Voor hem was het ook de eerste keer dat hij dit probeerde. En het heeft hem bijzonder veel tijd gekost, want hij heeft een uur aan een normaal stopcontact gehangen, voor hij doorreed naar de SuC (wat vermoedelijk wel overdreven lang was, maar hij nam het zekere voor het onzekere).Ja zie video van Bjorn. 0 km was bij hem stilstaan!! Niets onder 0 doorrijden, gewoon de auto de laatste 500 meter duwen. En Bjorn weet na 200.000 km met de Model S echt wel hoe de auto werkt.
Vaak ben je te bang... :wink:Ik denk dat we er al met al gewoon niet vanuit moeten gaan dat je nog door kunt rijden als de auto 0 km geeft. Als het wel kan, is het gewoon geluk, maar niemand geeft de garantie dat het kan. Ik vermoed zelf ergens dat Tesla gewoon enige marge heeft ingebouwd, zodat de kans extreem klein is dat de auto te vroeg zonder energie komt te zitten. En sommige mensen gebruiken die marge dus alsnog om mee te rijden. Het zou natuurlijk bijzonder vervelend zijn als de auto aangeeft nog 10 km te kunnen rijden, maar dan ineens blijkt dat door een verkeerde berekening de accu leeg is.
Tja, liever te bang dan stilstaan op zich durf ik best tot 10-20 km range te gaan, maar daaronder vind ik toch niet heel prettig.Vaak ben je te bang... :wink:
Tja, liever te bang dan stilstaan op zich durf ik best tot 10-20 km range te gaan, maar daaronder vind ik toch niet heel prettig.
Gisteren wou ik nog gaan controleren of hij wel degelijk vast zat in de Volvo, maar deze was toen al weg. Straks zal ik eens gaan kijken of het lipje er nog is.
Het lipje is er niet meer. Wel in de recente auto maar niet in de recente SuC
View attachment 105501
View attachment 105502
Wel heb ik net iets opgemerkt. Mijn auto staat vlak naast de laatste SuC. Toen ik er aan kwam stond mijn klepje open. Na de foto deed ik het dicht.
Toen ik een foto wou nemen van de kabel van de SuC sprong mijn klepje terug open.
Zonder Op het knopje van de stekker te drukken.
Dit heb ik een aantal keer geprobeerd en telkens bij het uit en inhaken van de kabel sprong het klepje open. Nu ik er aan terug een heb ik al enkele malen gehad dat mijn klepje bij het verlaten van de SuC nog open stond terwijl ik zeer goed wist dat ik het dicht had gedaan.
Nog even een controle gedaan en het lijkt er op dat bij een aantal kabels het knopje ingedrukt blijft zitten.
Die gaat er komen, niet bij het SeC maar waarschijnlijk op de A16 of A20.Ik mis toch echt een super charger in de regio Rotterdam. Dat is echt een zwart gat, snap daar niets van.
Die gaat er komen, niet bij het SeC maar waarschijnlijk op de A16 of A20.
Wat dacht je van Groningen-Friesland-Drente? :wink:Ik mis toch echt een super charger in de regio Rotterdam. Dat is echt een zwart gat, snap daar niets van.
Wat dacht je van Groningen-Friesland-Drente? :wink: