Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Wall Connector Gen3

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand enig idee of de derde generatie TWC's binnenkort in de lage landen beschikbaar komt? Ik moet me in de komende weken een TWC aanschaffen en zou dan liefst voor de laatste versie gaan. Ik kan me voorstellen dat ik een (licht) voordeel zou hebben als ik verbruik e.d. kan monitoren en op termijn eventueel het laden kan afstemmen op de opbrengst van de zonnepanelen. Ik vind echter niets terug over een mogelijke verkoop in Europa.
 
Iemand enig idee of de derde generatie TWC's binnenkort in de lage landen beschikbaar komt? Ik moet me in de komende weken een TWC aanschaffen en zou dan liefst voor de laatste versie gaan. Ik kan me voorstellen dat ik een (licht) voordeel zou hebben als ik verbruik e.d. kan monitoren en op termijn eventueel het laden kan afstemmen op de opbrengst van de zonnepanelen. Ik vind echter niets terug over een mogelijke verkoop in Europa.

Als je een beetje handig bent kan dat ook met de huidige TWC: Tesla Owner Hacks The Tesla Wall Connector To Charge On Sunshine | CleanTechnica
 
Dankjewel voor de tips, helemaal top. In mijn geval (België met terugdraaiende teller) heb ik de load balancing nog niet nodig. Ik wil voor de TWC gaan, maar vroeg me vooral af of het zin heeft om een paar weken te wachten als dan de introductie van de nieuwe generatie zou gebeuren. Mocht iemand ergens iets hebben opgepikt over de introductie in Europa, hoor ik het graag.