Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

-These go to eleven-

This site may earn commission on affiliate links.
Voel je nog geen nattigheid, Desiré? :biggrin:

Heb vandaag te horen gekregen van mij DS dat hij er na streeft om voor de kerstdagen af te leveren. Dan wordt dit het eerste nummer wat door de speakers schalt als ik vanuit Tilburg naar huis rij (via Rotterdam, Amsterdam, Den Helder, Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Apeldoon, Arnhem, s'-Hertogenbosch, Venlo en Maastricht). :cool:
 
Vraagje inzake Rdio. Klopt het dat je niet een playlist van Rdio kan afspelen in de MS, maar dat er op basis van de gekozen playlist door Rdio een 'zender' wordt gemaakt op basis van dat gekozen nummer?
ik heb via de PC een playlist aangemaakt waar alle nummers instaan. Als je via Rdio -> search -> "tesla eleven" intypen en playlist (bovenaan) selecteren -> search zou deze te voorschijn moeten komen. Heb het zelf geprobeerd en bij mij lukt het. Heb het ook al voor andere playlists gedaan en nooit problemen mee. Wat wel niet lukt is een playlist maken met allemaal nummers van dezelfde artiest, dan maakt hij er terug een zender van.
Veel plezier!
 
ik heb via de PC een playlist aangemaakt waar alle nummers instaan. Als je via Rdio -> search -> "tesla eleven" intypen en playlist (bovenaan) selecteren -> search zou deze te voorschijn moeten komen. Heb het zelf geprobeerd en bij mij lukt het. Heb het ook al voor andere playlists gedaan en nooit problemen mee. Wat wel niet lukt is een playlist maken met allemaal nummers van dezelfde artiest, dan maakt hij er terug een zender van.
Veel plezier!
Nice!

We kunnen de lijst natuurlijk ook aanvullen met favoriete playlists (als zal het binnenkort wijzigen als RDIO stopt).
Ik luister graag naar de 'This is acoustic' playlist: http://www.rdio.com/people/DigsterUK/playlists/12868912/This_Is_Acoustic_Playlist__Acoustic_versions,_covers__remixes/
 
Aangezien ik had gevraagd of mijn 'Paradise by the dashboard light' zonder vermelding van nick kan (was niet erg serieus maar wel toepasselijk)...

Sorry, overheen gelezen, ik begrijp het verzoek en de emoticon volledig :wink:.

11.PNG
 
App heb ik ook al menigmaal gebruikt bij mensen die toch vonden dat ze wat motorgeluid misten in mijn auto. [emoji23]

ik heb op mijn USB stick een mapje met diverse motorgeluiden staan: niet willen starten, platte batterij, en andere... Al verschilende malen gebruikt.
Bij de vorige E-Rally was ik de enige model S van de 120 die lawaai maakte bij het vertrek:smile: