Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tour d'Ampère 2016

This site may earn commission on affiliate links.
Het 4k-plan is van een totaal andere orde dan de Tour d'Ampère.

Bij de 3.000 km hebben we pas na 48 uur in een hotelbed gelegen (2,5 uur om precies te zijn, toen mochten we weer terug...)

Zal ik een apart draadje maken voor het 4k-plan?

- - - Updated - - -

Yes!

- - - Updated - - -

ik heb een route waarin Duitsland centraal staat. Om dezelfde reden. Verder doe je 10 Europese landen aan. Doel is ook om de finish samen te laten vallen met de start. Dan is daarna de weg naar huis (met een lekker bedje) zo kort mogelijk.

Organiseren valt mee. Inschrijfkosten zijn niet aan de orde. Ik maak zondag een aparte thread aan in dit forum. Zo te lezen moet het lukken om 5 auto's bij elkaar te krijgen.


Arjan een goed initiatief en ik doe mee!
Ook ik vind de kosten voor de 3K te hoog, en volg dus graag de thread over de 4K.
- maximaal kilometers en landen en normaal comfort voor wat betreft het slapen vind ik prima.

Ook hier een Compleet team met Tesla!

Het huidige record ligt toch boven de 4K las ik ergens bij Tesla zelf? Iemand een exacte afstand?

- - - Updated - - -

Na de kerst ben ik(als enige chauffeur) in 1x van Stockholm terug naar Zoetermeer gereden binnen 19 uur is ca. 1500km.

Sow! respect!