RichieB
Collaborator
Ik bedoelde "wat moest je betalen voor de upgrade van je MS 2016 naar een MS 2018?" .. niet je FSD upgradeTja, ik heb 3200 bijbetaald
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoelde "wat moest je betalen voor de upgrade van je MS 2016 naar een MS 2018?" .. niet je FSD upgradeTja, ik heb 3200 bijbetaald
Keuze is nu tussen:
Model 3 Long range wit exterieur, zwart/wit interieur, 19" sportvelgen, auto pilot en volledig zelfrijdend
OF
Model S75D, zwart exterieur, zwart half leder interieur met Dark Ash Wood, AP, glazen dak, 4% 56 maanden en onbeperkt laden
Ik mag gelukkig met een forum lid even meerijden met zijn Model 3, daarna zal ik een keuze moeten (ahum mogen) maken..............
Ik zie aan je signaturen dat je in 'the Netherlands' woont, das toevallig, ik ook! Je mag derhalve ook in mijn S'en proefrijden, vooralsnog heb ik een 75 en een 100 in de aanbieding
Zo'n 15kEUR. Sedert de prijsverlagingen van een paar weken terug zou het vermoedelijk wat minder zijn geweest vandaag.Ik bedoelde "wat moest je betalen voor de upgrade van je MS 2016 naar een MS 2018?" .. niet je FSD upgrade
92% zeg ik (zeker met dat snelladen).Iemand zei ooit dat een aangeklede 3 ongeveer 80% van een S is, maar dan voor ongeveer de helft van de prijs.
Hoi Bas, 2 grote kinderen gaan er soms mee op vakantie. Is het interieurgeluid van een model 3 meer te horen?
Dat probleem heb ik al met mijn 1.93, bar weinig hoofdruimte en met de benen opgetrokken zitten is niet ideaal. Maar goed, wij zijn met zn tweetjes en er gaan nooit mensen met mij mee. Daarbij heb ik de auto voor mijzelf en niet voor de eventuele 1 of 2x per jaar dat er iemand achterin bij mij zit ;-)Ik ben zelf 2.04m. Ik pas niet in de Model 3 achterin. Ik zit dan met mijn hoofd tegen het glas van het dak. En dan hebben we het niet over een centimeter dat ik te kort kom. Of te lang ben. Het scheelt behoorlijk.
In de S heb ik dat probleem niet.
Ik zeg niks!92% zeg ik (zeker met dat snelladen).
Maar M3 is intussen wel +/- 72% van de prijs van MS.
Het is idd voor iedereen anders. Voor mezelf, ik had achteraf bezien moeten wachten op de 3 en niet de MS moeten nemen. Maar puur en alleen omdat ik een keer of 6, 7 jaar Italië rij. Groter bereik, zuiniger en sneller laden. Afgezien daarvan zou ik voor de MS gaan. Veel completer!!
Helaas @Tozz. Het is een leasebak. 4 jaar of 140.000 km. En wie weet wat over 2 jaar de bijtelling doet. De 3 is in de lease nu al duurder dan de S. Beide kaalMocht je dat willen overwegen moet je dat toch juist nu doen? Jouw auto is voor sommige veel waard gezien de 4% bijtelling en hij is nog geen jaar oud.
Je merkt nu ook dat de M3 'de betere' auto begint te worden qua techniek. Dingen als stoplicht herkenning, NoA, etc zit nu wel in de EU Model 3 maar niet op de S/X. Inderdaad laadsnelheid, CCS, etc. De S/X worden zo langzamerhand wel wat ouderwets in vergelijking met de Model 3.
Helaas @Tozz. Het is een leasebak. 4 jaar of 140.000 km. En wie weet wat over 2 jaar de bijtelling doet. De 3 is in de lease nu al duurder dan de S. Beide kaal
Kun je toch ook wel onderuit als je de lease aan iemand weet te sljten? Op leasebijtellingvriendelijk.nl bijvoorbeeld.
Bijtelling is 5 jaar na aanschaf vast. Dus wat de bijtelling over 2 jaar doet is nu niet relevant
Wel apart dat een 3 duurder is.. Je zou verwachten dat die wat cheaper is
Iets duurder omdat mijn S geheel op 4 procent wordt afgerekend. De 3 boven de 50.000 op 22 procent. Dat hakt er echt flink in.Kun je toch ook wel onderuit als je de lease aan iemand weet te sljten? Op leasebijtellingvriendelijk.nl bijvoorbeeld.
Bijtelling is 5 jaar na aanschaf vast. Dus wat de bijtelling over 2 jaar doet is nu niet relevant
Wel apart dat een 3 duurder is.. Je zou verwachten dat die wat cheaper is