Vanochtend m'n banden vervangen en de wielen laten uitlijnen met het volgende uitlijn overzicht:
De vorige keer uitlijnen (2 jaar geleden) gaf dit overzicht:
Beide keren valt op dat de askanteling 5 graden is en volgens deze gegevens buiten specificatie.
Dit is gedaan met de luchtvering op Low. Vooraf had ik contact gehad met het SuC om te vragen of het uitmaakt op welke stand de luchtvering staat met uitlijnen en het antwoord was "Ja, zet de luchtvering op de stand waar u altijd mee rijdt.".
In mijn geval is dat Low want boven de 80 gaat deze automatisch naar Low dus ik dacht waarom dan niet altijd op Low.
Na het uitlijnen werd aangegeven dat de askanteling niet verder is te verbeteren. Na een tweede keer contact met Tesla over dit overzicht gaf deze aan dat uitlijnen op "normal" moet en is tegenstrijdig met het eerste gesprek. Vooral ook waarom zou je uitlijnen op "normal" als je altijd op "low" rijd.
Als je de rijhoogte wijzigd, wijzigt dan enkel de askanteling? Ik had eigenlijk moeten vragen haar een overzicht op Low en op Normal.
De vorige keer uitlijnen (2 jaar geleden) gaf dit overzicht:
Beide keren valt op dat de askanteling 5 graden is en volgens deze gegevens buiten specificatie.
Dit is gedaan met de luchtvering op Low. Vooraf had ik contact gehad met het SuC om te vragen of het uitmaakt op welke stand de luchtvering staat met uitlijnen en het antwoord was "Ja, zet de luchtvering op de stand waar u altijd mee rijdt.".
In mijn geval is dat Low want boven de 80 gaat deze automatisch naar Low dus ik dacht waarom dan niet altijd op Low.
Na het uitlijnen werd aangegeven dat de askanteling niet verder is te verbeteren. Na een tweede keer contact met Tesla over dit overzicht gaf deze aan dat uitlijnen op "normal" moet en is tegenstrijdig met het eerste gesprek. Vooral ook waarom zou je uitlijnen op "normal" als je altijd op "low" rijd.
Als je de rijhoogte wijzigd, wijzigt dan enkel de askanteling? Ik had eigenlijk moeten vragen haar een overzicht op Low en op Normal.