Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Wait what? Ze zeggen zelf dat je iedere 3 weken moet proberen tot je erdoor komt?!?
Precies dat!

6B568D48-5BA3-4FBD-A9C0-E2770E7C2E85.jpeg


thanks! Het is een lange thread maar dit had ik moeten kunnen vinden ;)
 
  • Informative
Reactions: joesgarage and Cely
Vandaag mij s75 van 2018 mcu1 hw3 gekregen. Wel flinke zit duurde ruim 4 uur in Groningen. Inderdaad eerst tijdje calibreren maar daarna functioneert het weer zoals t hoort. Zelf ook geen verandering kunnen bemerken nog. Visueel niks nieuws vanwege de mcu1. Hopelijk gaan we de komende maanden wel stappen in de software zien als dat in Europa tenminste wordt toegestaan !
Vraag: had jij FSD 2.0?
 
Vraag: had jij FSD 2.0?

Ik heb een MCU2 AP2.5 S100D uit 2018 en die is vorige week geupgrade. Ik had FSD aangeschaft vlak na levering van de auto.
De auto rijdt er niet anders om, maar zodra je de 'extra visualisaties' optie aanzet in de instellingen zie je wel aanzienlijk meer in de IC.

oa. stoplichten, stopstrepen en stopborden zijn nu zichtbaar. Toch wel leuk. De auto rijdt er naar mijn idee niet anders om.
 
  • Informative
Reactions: Eriksc
Ik heb een MCU2 AP2.5 S100D uit 2018 en die is vorige week geupgrade. Ik had FSD aangeschaft vlak na levering van de auto.
De auto rijdt er niet anders om, maar zodra je de 'extra visualisaties' optie aanzet in de instellingen zie je wel aanzienlijk meer in de IC.

oa. stoplichten, stopstrepen en stopborden zijn nu zichtbaar. Toch wel leuk. De auto rijdt er naar mijn idee niet anders om.

Heb je toevallig ook nog eens de smart summon geprobeerd? Want dat is nu met HW2.5 een grote grap. Bluetooth moet verbonden zijn en je mag niet verder dan 10m van de auto staan. Maw zelfs te onnozel om op een feestje te laten zien als party trick
 
Heb je toevallig ook nog eens de smart summon geprobeerd? Want dat is nu met HW2.5 een grote grap. Bluetooth moet verbonden zijn en je mag niet verder dan 10m van de auto staan. Maw zelfs te onnozel om op een feestje te laten zien als party trick

Voor zover ik weet zit er geen verschil in werking van Summon tussen HW2.5 en HW3.0, beperkingen worden nu met name opgelegd door de Europese wet- en regelgeving. In USA zijn ze al verder.

Het jammere van Summon vind ik dat je dit niet simpelweg enkel met de keyfob kunt bedienen, in de USA is dit gewoon toegestaan en kan je met enkel je keyfob de auto achteruit en vooruit laten rijden. Offtopic voor hier by the way ;)

Wel ontopic: FSD is gisteren aangeschaft en heb nu gelijk een service afspraak ingeschoten voor de HW3.0 upgrade. Afspraak staat ergens in augustus – heb er namelijk niet echt haast mee aangezien de verbeterde visualisaties pas komen met MCU2 (tevens een ander topic ;) )
 
Helaas, net sms binnen :
"Beste C, de benodigde hardware is op dit moment in Nederland nog niet beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Wij zullen de ingeplande afspraak om deze reden annuleren. Excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. "

Over drie weken weer proberen :p