Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Dat, en iemand kreeg letterlijk de tip van Tesla om elke drie week te proberen hé :p.

Ze zeggen in hun berichten het komt wel in je account maar als lease rijder betwijfel heel erg of ik een bericht ga krijgen, dus zolang het staat HW3 Model3 Europe in Q3 is er toch een kans :).

Maar idd als iemand hier zegt net hebben geprobeerd en een cancel hebben gehad ga ik ze niet weer lastig vallen, daarom houd ik deze topic goed in de gaat hèhè.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Afspraak van aanstaande dinsdag voor de upgrade naar hw3 afgezegd. Onderdelen moeten nog besteld worden.... beetje een zooitje bij Tesla
Hm, ik begon al hoopvol te worden, want eerder werden mijn verzoeken al vrij snel afgewezen, maar mijn laatste poging (ook voor dinsdag) is blijven staan. Status is zelfs veranderd van "we will soon review your request" naar "we are preparing your service".
Ik ga mijn verwachtingen temperen :-/
 
Hm, ik begon al hoopvol te worden, want eerder werden mijn verzoeken al vrij snel afgewezen, maar mijn laatste poging (ook voor dinsdag) is blijven staan. Status is zelfs veranderd van "we will soon review your request" naar "we are preparing your service".
Ik ga mijn verwachtingen temperen :-/
Verrassing; na een paar uur een sms met bevestiging dat de benodigde hardware er is en een afspraak op de SeC ingepland kan worden. Kort daarop telefoon van de service adviseur hierover.
Nu nog in mij eigen agenda een gaatje vinden.
 
  • Like
Reactions: Cely
Verrassing; na een paar uur een sms met bevestiging dat de benodigde hardware er is en een afspraak op de SeC ingepland kan worden. Kort daarop telefoon van de service adviseur hierover.
Nu nog in mij eigen agenda een gaatje vinden.

Dat is toch netjes. Wat is het bouwjaar en maand van jouw MS75D?
Ik had begrepen dat voor de 2018-1 t/m 2018-3 gebouwde Tesla's een speciale kabel benodigd is die bijna niet voorradig is.
 
Ja, ik heb ook een Model S die ergens eind januari 2018 gebouwd is.
Overigens, vraag ik mij wel af wat de waarde is van HW 3.0 computer zonder de MCU2, dus ik hoop nog steeds omdat ik de combinatie kan kopen.

Vraag: Heeft iemand al zijn Tesla MS die gebouwd is in de periode 2018 jan - maart al laten upgraden? Het lijkt erop dat een speciale benodigde kabel beperkt beschikbaar is, waardoor mijn afspraak keer op keer wordt verzet.
 
Ja, ik heb ook een Model S die ergens eind januari 2018 gebouwd is.
Overigens, vraag ik mij wel af wat de waarde is van HW 3.0 computer zonder de MCU2, dus ik hoop nog steeds omdat ik de combinatie kan kopen.

Helaas is de infotainment upgrade in europa nog steeds niet verkrijgbaar. In de USA worden zelfs al AP1 auto's voorzien van deze upgrade. een reden zou kunnen zijn dat er te weinig schermen zijn: daarom krijg je in USA al 10% korting als je geen nieuw scherm hoeft.

Er was gezegd dat zodra je de infotainment upgrade laat doen en je hebt FSD gekocht, meteen HW3 krijgt.
 
  • Like
Reactions: pvandamcom