You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En wat zijn je ervaringen? Ik moet nog even wachten tot einde werkdag om weer terug te rijden van Amsterdam naar Spijkenisse met 17.9.3 ;-)37 minuten om het te installeren (ipv de gemelde 1:40). 90 km AP2 al direct kunnen gebruiken rond Amsterdam vanochtend. Top!
Dat laatste komt vermoed ik omdat alleen de Hoofdcamera voorzijde geactiveerd is en de kijkhoek te klein is om objecten die dichtbij zijn waar te nemen. De radar heeft volgens het plaatje dezelfde kijkhoek als de Afstandscamera voorzijde. Ik vermoed dat deze overigens in de laatste update 17.9.3 geactiveerd is daar ik nu "ver weg" meer voertuigen in mijn display zie. Ik denk dat het waarnemen van auto's dichtbij beter wordt als ook de Overzichtscamera voorzijde geactiveerd wordt. Sprak hij "in alle wijsheid" ;-)Dat lawaai ga je nog wel meer krijgen als het straks zomer is. Is de koeling van de accu tijdens het laden. Is normaal. Overigens valt mij aan de TACC op dat er ook enige AP-intelligentie in zit. Als je op TACC een bocht in gaat (bv A9/A2) vermindert de auto zo nodig snelheid om niet te snel door de bocht te gaan - ook als er geen auto voor rijdt. Erg fraai. Waar TACC niet werkt is als een andere auto ineens kort voor je van de linker of rechter baan komend voor je komt rijden. De auto ziet deze wagen absoluut niet en ingrijpen is noodzakelijk als deze auto langzamer rijdt dan dat jij dat doet.
Dit doet AP1 ook. Is te overrulen door even gas bijgeven.Dat lawaai ga je nog wel meer krijgen als het straks zomer is. Is de koeling van de accu tijdens het laden. Is normaal. Overigens valt mij aan de TACC op dat er ook enige AP-intelligentie in zit. Als je op TACC een bocht in gaat (bv A9/A2) vermindert de auto zo nodig snelheid om niet te snel door de bocht te gaan - ook als er geen auto voor rijdt. Erg fraai. Waar TACC niet werkt is als een andere auto ineens kort voor je van de linker of rechter baan komend voor je komt rijden. De auto ziet deze wagen absoluut niet en ingrijpen is noodzakelijk als deze auto langzamer rijdt dan dat jij dat doet.
Ik had de link naar de verkeerde zin gelegd.....Zeker kan je het overrulen.. maar ik merk dat ik voor het dagelijkse woon/werk file rijden als het even kan gewoon AP2 op 90km/u aanzet. zeker eind van de dag.. je bent moe, hebt je hoofd er niet zo bij.. op de A10 of tussen Amsterdam en Breukelen scheelt het enkele minuten ... why bother. en dan is het wel zo prettig als de bochten ook goed gaan.
AP1 kan weinig tot niets met rotondes. Gaat op ruime rotondes soms wel met een ruk rechtsom, op kleine rotondes rijdt ie meestal gewoon rechtdoor. Simpelweg vergeten.Ja dat ben ik eens: ik ben ook heel benieuwd hoe AP1 eigenlijk met rotondes etc nu omgaat. Want op rotondes ontbreekt vaak de weg belijning en zie je vaak het midden van de rotonde (waar je als het ware omheen draait) veel variaties. Nu schakelt mijn AP2 domweg uit bij het naderen van een rotonde maar dat moet natuurlijk wel mogelijk gaan worden als er OOIT full autonoom rijden mogelijk moet worden.
Dus in dat opzicht is TACC van HW1 en HW2 wel al gelijkwaardig ;-)..... beiden raken in een stuip bij rotondesAP1 kan weinig tot niets met rotondes. Gaat op ruime rotondes soms wel met een ruk rechtsom, op kleine rotondes rijdt ie meestal gewoon rechtdoor. Simpelweg vergeten.
Dus in dat opzicht is TACC van HW1 en HW2 wel al gelijkwaardig ;-)..... beiden raken in een stuip bij rotondes