Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Upgrade interieur beschikbaar

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij zitten er deuken in
Is bij mijn X (2017) inderdaad toch echt zuivere aluminium.

Bij de meeste merken is dat een premium materiaal. Die upgrade mail is mooi gebracht door Tesla.

Ik heb die “grafiet elementen” overigens nog niet in het echt gezien, dus ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel: misschien is het best mooi. In ieder geval geen weerkaatsing met verblinding van de zon meer.
 
Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken die bij de e-mail zit. Ik weet niet of ik blij ben met de upgrade. Het is allemaal erg somber nu. Zonder het nieuwe materiaal in het echt te hebben aanschouwd, is de algehele impressie wat minder 'Premium'. IMHO gaven de zilverkleurige details net dat extra cachet, bijvoorbeeld op het stuur. Nu ja, het is een given fact, dus ik wacht maar af.
 
Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken die bij de e-mail zit. Ik weet niet of ik blij ben met de upgrade. Het is allemaal erg somber nu. Zonder het nieuwe materiaal in het echt te hebben aanschouwd, is de algehele impressie wat minder 'Premium'. IMHO gaven de zilverkleurige details net dat extra cachet, bijvoorbeeld op het stuur. Nu ja, het is een given fact, dus ik wacht maar af.

Ik swap mijne wel als je wil :), geen idee of kan. Is vast hele klus :rolleyes:

Ik vindt het juist veel mooier en meer premium, maar inderdaad lastig in te schatten op een illustratie
 
Ik denk dat ik het ook mooier vind. Tenminste mijn confign(wit/carbon). Ben benieuwd naar real life beelden en uiteraard naar mijn levering eind juni!

Wellicht is het ook mooi(er). Punt is vooral: je least een auto van EUR 100k, stelt hem naar smaak samen en dan wijzigt er iets in de configuratie waar je geen invloed op hebt. Heb lang getwijfeld over zwart of ultra white interieur. Uiteindelijk gekozen voor zwart, onder meer op basis van zilveren decorlijsten.
Maar nogmaals: ik moet het nemen zoals het is en het zal hoe dan ook een klein detail zijn op een hoe dan ook fantastische auto.
 
Wellicht is het ook mooi(er). Punt is vooral: je least een auto van EUR 100k, stelt hem naar smaak samen en dan wijzigt er iets in de configuratie waar je geen invloed op hebt. Heb lang getwijfeld over zwart of ultra white interieur. Uiteindelijk gekozen voor zwart, onder meer op basis van zilveren decorlijsten.
Maar nogmaals: ik moet het nemen zoals het is en het zal hoe dan ook een klein detail zijn op een hoe dan ook fantastische auto.
Wat dit soort wijzigingen na bestelling betreft is Tesla overigens niet uniek.
Ik kan me nog herinneren dat ik ooit een nieuwe auto besteld had met een flinke levertijd. Tijdens de levertijd werd een nieuw modeljaar ingevoerd met een aantal wijzigingen. Een optie waar ik waarde aan hechtte was plotseling niet meer beschikbaar op het model dat ik besteld had. Ik was er niet blij mee, maar had het maar te slikken.
 
Ik heb de mail helaas ook gehad en ben er zeker niet blij mee.. iemand ervaring hiermee als je er over klaagt bij Tesla?
Klagen bij Tesla zal weinig helpen. In Almere zit een club die je grafiet trim wel kan verwijderen.
En er is hier op het forum wel iemand die zijn aluminium trim wel wil omruilen voor jouw grafiet versie.
 
  • Funny
Reactions: is3
Haha. Ik voelde hem al aankomen))) Kom maar op!
Ik wacht de levering even af, zeik al voor iets in het echt gezien te hebben. Vind het alleen gek dat ze een "upgrade" kunnen uitvoeren zonder goedkeuring. Heb een zwart interieur besteld met carbon en had juist het idee dat het zilver dit een beetje zou breken zodat het niet te donker werd, nu kan het wel eens erg donker worden van binnen. Maar anders weet ik.je te vinden
 
Ik heb de mail helaas ook gehad en ben er zeker niet blij mee.. iemand ervaring hiermee als je er over klaagt bij Tesla?
Je kunt altijd overleggen met je Tesla verkoper. Wie weet wil iemand met een vroegere leverdatum wel met je ruilen. Of staat er ergens een door deze wijziging inmiddels achterhaalde uitvoering als demo.
 
Ik ben benieuwd wat er met mijn wisselstuk gaat gebeuren. Ik verwacht een nieuwe dashboard top cover aangezien mijn alu trim in golven getrokken is bij plaatsen van nieuw center screen.

Wisselstuk was nog niet geleverd na meerdere maanden, dus ben benieuwd wat ik nu mag verwachten. Mogelijk niets, en een eeuwig hobbelende kijk op de bovenkant van het scherm.