Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Belgie

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, wij gaan binnenkort een lang weekend weg naar Belgie en dan met name naar Ieper. Iemand goede tips voor een leuk hotel met laadmogelijkheid? Kan wel superchargen in Brugge zie ik, maar geen zin om op en neer te gaan rijden etc. We willen wat musea en WW1 bezienswaardigheden gaan bekijken. Tips zijn welkom!
 
Heb je een Model-3? en hoeveel ben je van plan te gaan rijden? Afgelopen twee weken in Zuid Frankrijk steeds even eerst bij de supercharger volgeladen voordat we bij de camping waren en dan had 300km om daar twee dagen in de buurt rond te rijden.

Je kunt ook nog geluk hebben en is de homecharger wellicht ergens in te prikken op 6 of 8 amp en 's nachts vol te druppelen. Dat vraag ik altijd even of ze daar wellicht een plekje voor hebben.
 
Hallo, wij gaan binnenkort een lang weekend weg naar Belgie en dan met name naar Ieper. Iemand goede tips voor een leuk hotel met laadmogelijkheid? Kan wel superchargen in Brugge zie ik, maar geen zin om op en neer te gaan rijden etc. We willen wat musea en WW1 bezienswaardigheden gaan bekijken. Tips zijn welkom!

Brugge is ca 60km...
SuC Kortrijk is "maar" een ~30km...
Verschillende 11kW (betalende) chargers in en rond Ieper (plugsurfing app - 10 seconden gekeken)

Destination charging is king... vlakbij ieper is er een hotel met destination charger :
upload_2019-9-3_12-40-27.png
 
Ik ben van de streek en kan je Hotel-restaurant Notarishuis aanraden in Diksmuide. Een ideaal vertrekpunt naar Ieper om onder de route de WW1 memorials te ontdekken. Ligt op 11km van het centrum van Ieper.
Hotel Diksmuide | design hotel | Notarishuys Pure Hotel Je kan laden aan het station van Diksmuide op 300m van het hotel.
Het eten is er super lekker.
Bedankt, het is helaas al volgeboekt.