Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wil hem ook wel bij jou bestellen. Ik vertrek echter op 05/07 naar Frankrijk, dus ik moet zeker zijn dat ik e'm dan heb. Ik zie dat jij in de dommelhoefstraat in Eindhoven zit, dat is hooguit 1 km van het werk. Ik kan e'm dus ook komen oppikken.

Bestel m gerust bij Loek, 99,999999999% zeker dat die er voor 5-7 is... en zo niet mag je de mijne meenemen (ik woon ook in Eindhoven) en dan krijg ik m wel weer van loek :)
 
Bestel m gerust bij Loek, 99,999999999% zeker dat die er voor 5-7 is... en zo niet mag je de mijne meenemen (ik woon ook in Eindhoven) en dan krijg ik m wel weer van loek :)


Ik zal e'm bij Loek bestellen zodra ik zie dat hij voorradig is. Hebben forumleden een kortingscode (ik las dat ergens?) Ben je toevallig 1 van die 2 donkerblauwe Tesla's in den Elzent die ik elke ochtend voorbij rijd? In dat geval kom ik wel te voet :smile:
 
Ik zal e'm bij Loek bestellen zodra ik zie dat hij voorradig is. Hebben forumleden een kortingscode (ik las dat ergens?) Ben je toevallig 1 van die 2 donkerblauwe Tesla's in den Elzent die ik elke ochtend voorbij rijd? In dat geval kom ik wel te voet :smile:

Donkergrijze, en ik woon in de omgeving van de DAF...

Mijn vrouw heft wel een tijdje in den Elzent gewerkt (GGZE) maar zij neemt niet graag de Tesla mee...

Ook zonder kabelnoodzaak natuurlijk leuk om tijdens een lunch even wat meer Tesla rijders uit de omgeving te zien.

Idee (ook voor anderen) om een keer bij bijv. het stadspaviljoen (loopafstand van den elzent :wink:) lunch af te spreken?
 
Hangt van de regio af.

Er is een landelijk bruikbare Kiwhi pas - maar er zijn hele stukken zoals je op de link kunt zien waar geen laadpalen zijn.
Daarnaast hebben IKEA's veelal (gratis, of bijna gratis) laadmogelijkheden. hangt van de locatie af.
Ook zie je bij winkels zoals E.Leclerc (supermarkt) laadmogelijkheden ontstaan - doorgaans gratis (maar vaak dan wel weer alleen tijdens openingstijden (want ja, het is "alleen" voor klanten..)
Ook is dus Corri-door groots aangekondigd. Voorlopig alleen nog in Grenoble.

.. en dit rijtje is vast nog wel aan te vullen.. ook met regionale (vaak gratis) oplossingen, Renault, Nissan - doorgaans gratis met CHAdeMO..
beste start is Chargmap.com. eerlijk gezegd is het van te voren uitzoeken dus nog wel gedoe, blijf je in dezelfde regio dan lukt het daarna doorgaans wel...





Heb je in Frankrijk sowieso een laadpas nodig of zijn er voldoende gratis laadpunten? Het is mij niet echt te doen om de kosten maar eerder om het hele gedoe om het in orde te brengen (en af te sluiten).

Alvast bedankt.
 
heb op aanraden van TESLA forum leden een péage badge aangeschaft.
Blijkbaar is de voorruit van de wagen 'te straf' voor dat ding.
Ik moet telkens de ruit opendoen en de badge voor de ruit houden om door te kunnen en eens om de lengte as draaien.
Geef wel een fijn gevoel :biggrin: als je naast een 200m lange file kan doorrijden (en dan maar bidden dat het ding werkt) !
Aan het laden in Narbonne... foto's/verslag volgen wanneer ik ter plaatse ben.
 
heb op aanraden van TESLA forum leden een péage badge aangeschaft.
Blijkbaar is de voorruit van de wagen 'te straf' voor dat ding.
Ik moet telkens de ruit opendoen en de badge voor de ruit houden om door te kunnen en eens om de lengte as draaien.
Geef wel een fijn gevoel :biggrin: als je naast een 200m lange file kan doorrijden (en dan maar bidden dat het ding werkt) !
Aan het laden in Narbonne... foto's/verslag volgen wanneer ik ter plaatse ben.

Waar heb je hem geplakt. Volgens mij moet hij naast de binnenspiegel op het zwarte deel geplakt worden. Daar heb ik hem ook geplakt, maar moet nog testen of het werkt. Nog 3 weekjes wachten dan op naar St. Tropez.
 
heb op aanraden van TESLA forum leden een péage badge aangeschaft.
Blijkbaar is de voorruit van de wagen 'te straf' voor dat ding.
Ik moet telkens de ruit opendoen en de badge voor de ruit houden om door te kunnen en eens om de lengte as draaien.
Geef wel een fijn gevoel :biggrin: als je naast een 200m lange file kan doorrijden (en dan maar bidden dat het ding werkt) !
Heb m direct naast m'n binnenspiegel hangen. Werkt bij mij perfect. Kan als ik weer thuis ben wel een foto posten als dat gewenst is?