Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Even aan de experts hier vragen: we gaan binnenkort ook naar Toscane. Heb de volgende setjes mee (zie foto), is het genoeg?
Heb hetzelfde nu mee op de 3pins verloop na.
Meestal hebben ze ook wel ‘gewone’ stopcontacten of een soort van combi stopcontact zoals deze:
17E6A2A0-9EB8-45BD-840C-A790574A88E7.jpeg

Alleen zou ik nog wel een degelijk verlengsnoer erbij doen voor als je wat verder van het stopcontact verwijderd staat.

Maar voornamelijk gewoon van SuC naar SuC reizen.
 
  • Like
Reactions: Haipac
De ANWB-oplossing is er ook pas sinds kort.
Al eerder over tolltickets gelezen. Je moet dat ding dan de hele tijd terugsturen. Las dat iemand dat in Duitsland op de bus deed.

Dis is het vierde jaar dat ik hem gebruik, tot nu geen problemen met terugsturen,... enigste en daar ben ik zelf debet aan is dat
ik hem vergeet terug te sturen. Wat vaak ook een ding is zo voor de vakantie is dat ze door de grote vraag niet meer beschikbaar zijn, wees dus op tijd!
 
Dis is het vierde jaar dat ik hem gebruik, tot nu geen problemen met terugsturen,... enigste en daar ben ik zelf debet aan is dat
ik hem vergeet terug te sturen. Wat vaak ook een ding is zo voor de vakantie is dat ze door de grote vraag niet meer beschikbaar zijn, wees dus op tijd!
Ik heb hem al via de ANWB. Blijft van mij, eenmalig 24 euro en 2,50 per maand dat je hem ook daadwerkelijk gebruikt. Dat is te overzien.
 
  • Like
Reactions: Dwarde
Even aan de experts hier vragen: we gaan binnenkort ook naar Toscane. Heb de volgende setjes mee (zie foto), is het genoeg?
Ik zou nog een goed Schuko verlengsnoer van 10 meter meenemen, je weet vantevoren nooit zeker of dat stopcontact wel dichtbij de auto zit. En een verloopstuk van rood CEE naar blauw CEE heb ik al heel veel plezier van gehad. Zie laadkabelwinkel.nl
 
  • Like
Reactions: Haipac and Dwarde
De DeC heet Il Paluffo en is een prachtige plek ;)
Verloopstuk naar CEE blauw is handig bij Agriturismo’s, veel hebben een krachtstroom aansluiting.
Voor een paar tientjes ben je ook op die situaties voorbereid.
Maar ik moet zeggen ik zit nu ook weer in Toscane en weer op een gewoon schuko stopcontact bij te laden.
En met weer extra Superchargers erbij gekomen afgelopen jaar is het weer een stuk makkelijker geworden.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: M@rtinV and MarcelS