Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
...Laten spuiten in de kleur L8AU (kleur audi velgen)
Mooi gedaan, K.
Die kleurcodering moet ik onthouden, voor het tzt opknappen van mijn zomervelgen. Ik dacht aan Black Chrome of Porsche Seal Grey Metallic, maar dit heeft ook wel wat.
Op de foto is het niet duidelijk of het metallic op jouw Brocks is, of niet. In ieder geval wel hoogglans!
 
Die Michelin PS3 en PSS ga ik volgend jaar toch ook eens goed bekijken. Heb er al wat interessante info over bij elkaar gesprokkeld:

michelin_PS3_PS2.jpg


Michelin_Pilot_Supersport.jpg


Michelin PS2 vs PSS.png
 
Jan, nogmaals bedank voor je geheugen. Ik kon het zo snel niet meer vinden.

Maar on-topic; na gisteren de model S opgehaald te hebben in Tilburg, vanochtend door naar mijn bandenboer om mijn eerder bestelde grijze TSportline 19" velgen met Dunlop SP Wintersport 3D winterbanden 245/45 R19" te wisselen met de standaard 19" Tesla's. De genoemde Dunlops heb ik nu ook al onder mijn BMW liggen en ben er tevreden mee.

IMG_2917.JPG


Die donkere velgen zien er gelijk een stuk beter uit dan de standaard zilveren/licht grijze Tesla's vind ik. Nu de aankomende maanden maar eens overdenken wat er de aankomende zomer onder te schroeven. Als iemand nog verlegen zit om vier standaard 19" Tesla velgen compleet met band een TPMS -sensoren, mail me maar.