You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben nu een paar weken mijn T-Sportlines met Michelin PA4s aan het testen qua verbruik en ben zeer tevreden. Uiteindelijk is mijn conclusie dat deze banden al na ongeveer 350 km "ingelopen" waren. Na 9 maanden begin ik de techniek van het "zuinig" rijden ook al wat beter onder de knie te krijgen. :wink:
View attachment 104762
van wie heb je die foto geleend ?
of ben je op cursus Photoshop geweest bij F ?
Helaas niet de poster toen had maar enkele delen van zijn velg laten zwart maken en dat was erg netjes. Dus niet volledig zwart.
Dat begrijp ik. Maar laat eens een band leeglopen en kijk of de lagere spanning op het juiste wiel in de auto weergeeft.
Wat me wel opviel is dat t bij de P85D van een vriend binnen een paar seconden werkte en bij mij toch wel ruim een minuut voordat de sensoren ingelezen waren. In beide auto's meerdere keren gedaan met hetzelfde beeld.
En onze XFrank heeft ervaring met het plastidippen van zijn velgen dus hij kan mogelijk nog tips geven...
Wat me wel opviel is dat t bij de P85D van een vriend binnen een paar seconden werkte en bij mij toch wel ruim een minuut voordat de sensoren ingelezen waren. In beide auto's meerdere keren gedaan met hetzelfde beeld.
Hoe zit dat met het reinigen van de velgen met hoge druk? Beschadig je de plastidip dan niet?
Heb mijn reactie maar even hierheen verplaatst.Ik denk dat ik op dit soort lange reizen een reservewiel plus band mee zou nemen. Tesla repatrieert je gratis tot 100 km van een SeC. Daarbuiten gaat de teller heel hard oplopen. Een wiel kan in iedere plaats door een lokale garage worden vervangen.
Mij werd een half jaar geleden verteld dat Tesla sowieso niet mag repareren, alleen vervangen.Heb mijn reactie maar even hierheen verplaatst.
Tesla raakt helaas niks aan wat niet origineel tesla is of door hen geleverd:crying:. Daarnaast vermoede ik dat een prop voldoende zou zijn waar Tesla me 2 banden zou verkopen omdat hun merk, de Pirelli's er niet omheen liggen.
En sinds dat half jaar rij ik nog steeds op dezelfde band die ik soms om de week, soms om de twee, drie weken moet oppompen. De bandenboer heeft m onder water gehouden en niets te vinden. Ik was van plan de band wat verder op te rijden tot aan de winterbandenwissel. Die nooit meer komt?Vanochtend de band nog eens gechecked en deze bleek niet verder leeg gelopen te zijn. Het viel me op dat t ventiel los zat dus ik vermoede dat het wellicht daarlangs lekte. Deze wat steviger in de velg aangedraaid en weer terug naar het tankstation gereden. Hij lijkt nu op druk te blijven. Hoop dat dit het probleem opgelost heeft.