Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren is mijn X terug geweest voor de rubbers van de fwd's want met regen op het dak had ik elke keer met openen een natte achterbank.
Toen hebben ze gelijk de velgen in de app aangepast aangezien ik nu zwarte 22" eronder heb.
IMG_8439.PNG

IMG_8149.JPG


Ze konden alleen het Chrome niet wrappen in de app:p
 
  • Funny
Reactions: FrankNL
  • Informative
Reactions: Xfrank
Mijn Outlander PHEV ziet er nu uit alsof hij 4 jaar in Napels heeft gereden. Deuken, krassen, dof leer. Hij heeft op zich wel eens een wasstraat gezien, maar dat is het wel. Eens kijken of de Tesla meer liefde krijgt.
Ik had voor de Foutlander een BMW ik kan je vertellen dat die er op elke dag van week beter uitzag dan mijn huidige Mitsubishi! Op de foto was die bijna 3 jaar oud.

9D08E43F-92F6-480E-8832-2EE0DC86CBA9.jpeg
 
Voor een winterset banden op mijn model S zit ik ivm de esthetiek toch te denken aan 21 inch velgen. De set die ik nu heb is ook 21” (zomer). Ik besef me dat je met 21” inlevert op comfort en op verbruik. Dat lees ik hier overal ook terug op het forum. Nou vraag ik me af, is er wat betreft de juiste en optimale werking van winterbanden (veiligheid ivm grip) een reden om dan toch niet voor 21” te kiezen. Lever ik in op veiligheid met een 21” set? Ik zelf heb er echt te weinig verstand van om hier een veilige keuze in te kunnen maken. Neig nu puur naar esthetiek.