Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
700 meter, niet kilometer! Heeft mijn vrouw met de nieuwe velgen gereden!!!
ImageUploadedByTapatalk1387540655.555670.jpg
 
Dus 220 Euro incl BTW (en verwijderingsbijdrage, geen verzendkosten) is duurder dan Eur 241 incl BTW en verzendkosten (zonder verwijderingsbijdrage, die de bandenboer waar je ze laat opleggen eigenlijk nog in rekening zou moeten brengen)????
Ik hoop dat je een goede accountant hebt...
Mijn post was een reactie op de post van Bigbit en niet de jouwe.:wink:
 
700 meter, niet kilometer! Heeft mijn vrouw met de nieuwe velgen gereden!!!View attachment 38670

Vandaag precies dezelfde velgen laten monteren bij Profile Tyrecentre Hogendoorn in Mijdrecht. Goede service (er waren nog twee Tesla eigenaren) en meteen passende sneeuwkettingen voor mij geregeld. Ik vertelde van de schade aan jouw velgen en hij gaf aan dat zij dat heel goed in 'eigen huis' kunnen herstellen. Ik weet niet waar jij ze hebt laten monteren maar wellicht dat zij je kunnen helpen met herstel. Even vragen naar Ber. Ik heb alleen niet van die mooie Tesla centrecaps, waar heb jij die besteld?
 
Vandaag precies dezelfde velgen laten monteren bij Profile Tyrecentre Hogendoorn in Mijdrecht. Goede service (er waren nog twee Tesla eigenaren) en meteen passende sneeuwkettingen voor mij geregeld. Ik vertelde van de schade aan jouw velgen en hij gaf aan dat zij dat heel goed in 'eigen huis' kunnen herstellen. Ik weet niet waar jij ze hebt laten monteren maar wellicht dat zij je kunnen helpen met herstel. Even vragen naar Ber. Ik heb alleen niet van die mooie Tesla centrecaps, waar heb jij die besteld?

Dat kwam vandaag nog even bij Bèr aan de orde: hij kan die volgens zijn zeggen zó voor je regelen :smile:!
 
Vandaag de Vossen CVT bi-directioneel 20 inchers geplaatst.
4 x 9 inch ET-35 met voor 245 en achter 265 Pirelli zottozero
een setje Sensoren voor Tesla er op.
we moesten wel een mm van de ventielen halen anders schaafde het dopje de remblokken.
Vossen-2.jpg
Vossen.jpg

Ik heb wel Alloy-gaters geplaatst en lijken nu optisch even groot dan 21 inch velgen :wink:
 
Vandaag Michelin winterbanden op de originele 19" velgen laten zetten bij Euromaster in Enschede (keuze van Athlon, maar een prima keuze).
Ze hadden keurig werkinstructies klaarliggen voor de Tesla. Bandenspanning gereset en nog geen enkele melding ontvangen.

Nog even een tweetal foto's van de onderkant kunnen maken, toch bijzonder:

WP_20131221_005.jpg
WP_20131221_006.jpg
WP_20131221_004.jpg
 
Vandaag Michelin winterbanden op de originele 19" velgen laten zetten bij Euromaster in Enschede (keuze van Athlon, maar een prima keuze).
Ze hadden keurig werkinstructies klaarliggen voor de Tesla. Bandenspanning gereset en nog geen enkele melding ontvangen.

Nog even een tweetal foto's van de onderkant kunnen maken, toch bijzonder:

View attachment 38786View attachment 38785View attachment 38784
Gisteren hetzelfde laten doen bij Euromaster Venlo. Duurde alleen wel lang. Zijn er anderhalf uur mee bezig geweest. Duurde het bij jou ook zo lang?
wat ziet hij van jou er nog schoon uit van onder..:confused:. Alleen nog maar met droog weer gereden?
 
Gisteren hetzelfde laten doen bij Euromaster Venlo. Duurde alleen wel lang. Zijn er anderhalf uur mee bezig geweest. Duurde het bij jou ook zo lang?
wat ziet hij van jou er nog schoon uit van onder..:confused:. Alleen nog maar met droog weer gereden?

Ze waren binnen een uurtje klaar. Er waren geen andere klanten verder.
Auto donderdag jl opgehaald en inderdaad wel wat spetters gezien, maar verder droog gehad hier in het mooie Twente :)
 
Heb na het plaatsen vd winterbanden af en toe dat de banden bij een bepaalde stuuruitslag de wielkasten raken. Iemand anders dit al gehad?
Na het plaatsen vd TPMS vorige week hoor ik het ook tikken bij hogere snelheden, bij op en afritten vd snelweg bijvoorbeeld.

Sinds tweede helft van november ben ik met SofaSogo bezig met het uitzoeken van velgen en banden. Zie eerdere posts.
We zjn er ondertussen achter dat het wel loont om het goed uit te zoeken. De velgen die we uit Engeland hebben over laten komen zitten er sinds vandaag bij SofaSogo op. Werkelijk plaatjes :smile:!
Ik ga er van uit dat hij snel foto's en details over het monteren zal posten; die van mij worden waarschijnlijk komende week gemonteerd.

Wat SofaSogo verder op internet heeft opgezocht is een handige tool op willtheyfit.com.
Deze tool geeft een goede indicatie van het passen van de banden t.o.v. hetgeen er al op zit.
Daar hebben we ons toch ook verlaten op de mening van Bèr van PTC in Mijdrecht. Maar wellicht kan deze je komende week helpen?
 
Last edited: