Weet er iemand of er nog meer verschillen zijn dan dit ???
- aandrijflijn en motoren (duh)
- carbon interieur en carbon buitenspoiler voor de plaid
- high performance remmen voor de plaid (whatever that means), dit zijn niet de remmen voor de max. snelheid >300kph
- betere sportzetels (net aangekondigd denk ik)
Ben net gaan testrijden met een nieuwe plaid om het verschil te voelen met mijn 2017 100D.
Geen fan van de Yoke (zeker op een rond punt), ook niet van de richtingsaanwijzers met de knoppen (heb tijdens 1 uur testrit zeker een paar keer dubbel moeten drukken en niet omdat ik er naast drukte). Carrosserie maakt wel minder lawaai, acceleratie is waanzin. Scherm is prima en supersnel. De testwagen was wel beperkt tot 140kph.
Nu nog testrit met de Taycan2 4s+ en de i5-M60...
- aandrijflijn en motoren (duh)
- carbon interieur en carbon buitenspoiler voor de plaid
- high performance remmen voor de plaid (whatever that means), dit zijn niet de remmen voor de max. snelheid >300kph
- betere sportzetels (net aangekondigd denk ik)
Ben net gaan testrijden met een nieuwe plaid om het verschil te voelen met mijn 2017 100D.
Geen fan van de Yoke (zeker op een rond punt), ook niet van de richtingsaanwijzers met de knoppen (heb tijdens 1 uur testrit zeker een paar keer dubbel moeten drukken en niet omdat ik er naast drukte). Carrosserie maakt wel minder lawaai, acceleratie is waanzin. Scherm is prima en supersnel. De testwagen was wel beperkt tot 140kph.
Nu nog testrit met de Taycan2 4s+ en de i5-M60...