Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg een mail van van Tol & zn dat dit geldt voor iedereen die voor 01-01-2017 prolongeert (ik dus 31-12-2016):
Met de opmerking dat teslapolis.nl rekent met 1175 ipv 1250 tot 100k

View attachment 200761
Het kan nog goedkoper, via paulowski muller en partners:
IMG_0147.JPG

(Sorry voor rotatie, iphone bug)
 
De rek is er wel uit zo te zien, vorig jaar was het verschil tussen PM&P en van Tol & Zn nog 100 euro (waarbij van Tol de duurdere was maar een heel stuk sneller en duidelijker communiceerde in mijn geval - dat was me die 100 euro wel waard), nu praten we over wat, 19 euro verschil?
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er weer geen zak van. Ik ben ook verzekerd via PMP, maar de feitelijke verzekeraar is (was) toch Delta Lloyd? De tabelletjes die hier boven langs komen die ken ik ook, maar bij mij ligt nu thuis een aanbod van Turien dat ongeveer het dubbele is van wat ik dit jaar betaalde. Hoe kan er voor sommige van jullie dan sprake zijn 'dat het wel meevalt' als je je verzekering prolongeert? Die polissen zijn toch ook verkocht?

Is er nu dan nog een partij waar ik naar kan overstappen en waar nog een redelijke premie te krijgen is? Ik heb nog geen schade gehad met mijn Model S (drie jaar inmiddels).
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er weer geen zak van. Ik ben ook verzekerd via PMP, maar de feitelijke verzekeraar is (was) toch Delta Lloyd? De tabelletjes die hier boven langs komen die ken ik ook, maar bij mij ligt nu thuis een aanbod van Turien dat ongeveer het dubbele is van wat ik dit jaar betaalde. Hoe kan er voor sommige van jullie dan sprake zijn 'dat het wel meevalt' als je je verzekering prolongeert? Die polissen zijn toch ook verkocht?

Is er nu dan nog een partij waar ik naar kan overstappen en waar nog een redelijke premie te krijgen is? Ik heb nog geen schade gehad met mijn Model S (drie jaar inmiddels).
Een en ander zal wel te maken hebben met je contractvervaldatum. Als die datum voor (of op?) 31-12-2016 ligt kun je nog voor een jaar prolongeren bij Delta Lloyd voor de hierboven genoemde prijzen, Turien neemt die lopende geprolongeerde verzekering over per 1-1-2017 en zal dan pas ergens in oktober 2017 een (dure) offerte kunnen uitbrengen.

Ik verwacht dat jouw contractvervaldatum na (of op?) 31-12-2016 is, daarom heb je denk ik een offerte van Turien gehad en niet van Delta Lloyd.
 
  • Informative
Reactions: jm71 and pvkeep
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er weer geen zak van. Ik ben ook verzekerd via PMP, maar de feitelijke verzekeraar is (was) toch Delta Lloyd? De tabelletjes die hier boven langs komen die ken ik ook, maar bij mij ligt nu thuis een aanbod van Turien dat ongeveer het dubbele is van wat ik dit jaar betaalde. Hoe kan er voor sommige van jullie dan sprake zijn 'dat het wel meevalt' als je je verzekering prolongeert? Die polissen zijn toch ook verkocht?

Is er nu dan nog een partij waar ik naar kan overstappen en waar nog een redelijke premie te krijgen is? Ik heb nog geen schade gehad met mijn Model S (drie jaar inmiddels).
Als je flink wat schadevrije jaren hebt, vraag dan eens een offerte bij Interpois via de Rabobank.
 
Ik heb oneindig veel schadevrije jaren. Mag ik vragen wat je voor een premie hebt?
Ja natuurlijk, net even opgezocht. Ik heb 6 schadevrije jaren, betekent trede 11 met 65% korting.
Ik betaal EUR 125 p.mnd excl. ass.bel.
Lijkt misschien ook niet zo goedkoop, maar ik had 2 schades in de jaren 2014 en 2015 en ik zat gevangen in de klauwen van CB omdat ze m'n oude vermelding schadevrije jaren uit RoyData niet wilden overnemen en als ik naar een andere maatschappij zou willen zouden ze een negatief aantal schadevrije jaren WEL in RoyData zetten... :mad:
Toen toch kunnen overstappen naar Interpolis die wel bereid was m'n oude 6 schadevrije jaren over te nemen... :)
 
Ja natuurlijk, net even opgezocht. Ik heb 6 schadevrije jaren, betekent trede 11 met 65% korting.
Ik betaal EUR 125 p.mnd excl. ass.bel.
Lijkt misschien ook niet zo goedkoop, maar ik had 2 schades in de jaren 2014 en 2015 en ik zat gevangen in de klauwen van CB omdat ze m'n oude vermelding schadevrije jaren uit RoyData niet wilden overnemen en als ik naar een andere maatschappij zou willen zouden ze een negatief aantal schadevrije jaren WEL in RoyData zetten... :mad:
Toen toch kunnen overstappen naar Interpolis die wel bereid was m'n oude 6 schadevrije jaren over te nemen... :)

Bedankt! Ga ze toch eens benaderen voor een offerte met m'n 25 schadevrije jaren :)
 
Net offerte ontvangen van Assicuro en kom op een jaarpremie van €1522,76 met een eigen risico van €1000,-. Gezien het feit dat mijn MS als het goed is rond 11/11/16 wordt geleverd en ik enkele weken geleden ingegaan ben op de aanbieding van PMP, alvast voorgesorteerd op een alternatief. PMP is nu aan het uitzoeken hoe ze om moeten gaan met de door mij getekende offerte.
 
Net offerte ontvangen van Assicuro en kom op een jaarpremie van €1522,76 met een eigen risico van €1000,-. Gezien het feit dat mijn MS als het goed is rond 11/11/16 wordt geleverd en ik enkele weken geleden ingegaan ben op de aanbieding van PMP, alvast voorgesorteerd op een alternatief. PMP is nu aan het uitzoeken hoe ze om moeten gaan met de door mij getekende offerte.

Update: bij €500,- eigen risico wordt de jaarpremie €1764,76.
 
Ik ben bij interpolis verzekerd en heb in de clausule is expliciet opgenomen dat het Tesla alarmsysteem voldoet. Ik heb hier wel speciaal om moeten vragen.

002 Alarmsysteem
Schade onder de dekking(en) inbraak en/of diefstal is verzekerd indien het voertuig op het
moment van schade is voorzien van het af fabriek beveiligingssysteem van Tesla.

004 Geen diefstal/inbr.dekking zonder s.b.s.
Schade onder de dekking diefstal is uitsluitend gedekt wanneer op het
moment van de schade het motorrijtuig was voorzien van een
automatisch inschakelend en in werking zijnde blokkeersysteem
met minimaal een tweevoudige startonderbreking (SCM/TNO klasse 1).
Een uitgekeerde schade heeft geen invloed op het aantal schadevrije
jaren.
 
Voor mijn (nog te leveren) model X van 120.235 incl btw kreeg ik van Assurico de volgende offerte:
- 1406 euro incl ass bel
- 1000 euro eigen risico, geen premieverhoging bij schade

Ik denk dat ik er op inga. De andere offertes vallen allemaal fors hoger uit. Deze hebben wel een lager eigen risico maar ook weer een verhoging van de premie bij schade. Dus doet dat het lagere eigen risico weer teniet.

Greetz