Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Daarnaast geldt dat je bij een schade altijd terugvalt naar 10 schadevrije jaren. Voor de premie bij AllSecur maakt dit niet zo heel veel uit, maar wel als je nog eens over wilt stappen. Zelf heb ik 40 schadevrije jaren. Met 1 schade zou ik 30 jaar terugvallen. Niet echt motiverend! Verzekering is dan misschien niet duur, de voorwaarden zijn niet geweldig.
De tabel met terugval van de schadevrije jaren is sinds 2016 bij alle verzekeraars gelijk. Pak er maar de voorwaarden bij van je huidige verzekeraar dan zal je zien dat die tabel hetzelfde is. Dit is dus geen reden om niet naar AllSecur over te stappen.
 
Gisteren verzekering afgesloten voor mijn X P90DL bij eas-insurance.com voor 147,42 euro per maand. Ging snel soepel en mijn zakelijke Interpolis via de Rabobank deed moeilijk over het verplichte volgsysteem. Ze waren ook duurder trouwens.
 
Gisteren verzekering afgesloten voor mijn X P90DL bij eas-insurance.com voor 147,42 euro per maand. Ging snel soepel en mijn zakelijke Interpolis via de Rabobank deed moeilijk over het verplichte volgsysteem. Ze waren ook duurder trouwens.

Onze x p100dl is bij Allsecur verzekerd voor 133 per maand all risk bij 10 schadevrije jaren. Ze bieden ook 3 jaar nieuwwaarde regeling en eisen geen lojack.
 
Nee, want zij keren gewoon een bedrag uit en dan kan ik nog een 4% auto gaan uitzoeken.
Bedankt voor de tip. Was inderdaad veel beter bij Allsecur. Ik heb dan ook meteen afgesloten bij hen.
138 euro per maand bij 12 schadevrije jaren.
Verzekerd voor 175K nieuwwaarde ( ik hoop dat ze hem stelen ;))
geen eigen risico
inzittenden verzekering
verzekerd tegen ruitschade
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Bedankt voor de tip. Was inderdaad veel beter bij Allsecur. Ik heb dan ook meteen afgesloten bij hen.
138 euro per maand bij 12 schadevrije jaren.
Verzekerd voor 175K nieuwwaarde ( ik hoop dat ze hem stelen ;))
geen eigen risico
inzittenden verzekering
verzekerd tegen ruitschade

Onze heeft 176000 nieuwwaarde, maar hoop echt niet dat ze het stelen. Wat een geweldige auto, stap telkens uit met een enorme grijns op mijn gezicht.
 
Vandaag mooie brief van Turien & Co dat de premie met +/- 10% omhoog gaat. Daarnaast ook toevoeging van eigen risico op bepaalde schade's die eerst vrij waren van eigen risico. Mijn nieuwe premie zou EUR 2483,- worden.

Ben geswitched naar Carmeleon. Premie net onder de EUR 1500,-.
 
Vandaag mooie brief van Turien & Co dat de premie met +/- 10% omhoog gaat. Daarnaast ook toevoeging van eigen risico op bepaalde schade's die eerst vrij waren van eigen risico. Mijn nieuwe premie zou EUR 2483,- worden.

Ben geswitched naar Carmeleon. Premie net onder de EUR 1500,-.

Ik heb echt het gevoel dat Turien af wilt van de Tesla's welke zij in verzekering hebben en nieuwe verzekeringen afhouden met schrikbarend hoge premies en ongunstige voorwaarden. Heb begrepen dat zij geld hebben betaald om het pakket klanten over te nemen en nu alles waar ik mee kom doen ze star over. Een M3 onder de 60k - Lojack, maakt niet uit, als is er een Tesla fiets dan nog willen ze een Lojack. Want = Telsa = Lojack. Korting op de premie krijg je ook niet als je al verzekerd bent bij ze zonder Lojack verplichting ivm overname pakket.
 
Klopt. Dat is zeker een beperking t.o.v. andere verzekeringen.
Nogmaals, hebben jullie al gekeken naar Unigarant via de KNAC? WA met meest uitgebreid casco (all risks) 3 jaar nieuwwaarde tegen werkelijke aanschafprijs € 66.717, 00 incl geheel glazen dak, incl beide soorten inzittendenverzekeringen voor 5 personen, incl Europa pechhulp met vervangend vervoer en automatisch lid van de club ( 8 x p.j. clubblad en tal van gratis evenementen en korting in ANWB winkels e.d.) En dat voor mij in Rijswijk tegen slechte postcodes aan voor Euro 1500, 91 per jaar incl BTW, assurantiebelasing en poliskosten. Volgend jaar € 1491,62. Plus No-claimbeschermer. Geen extra beveiliging in de vorm van LoJack oid nodig. Tesla's alarmering- en voertuigvolgsysteem volstaat. Enige is dat er € 150 eigen risico is bij elke schade. Omdat Tesla eist dat de schades door haar eigen netwerk moet worden hersteld. Dus je kan niet via het netwerk van de verzekeraar de schade laten herstellen.
 
Last edited:
Overigens nog even een algemene tip. Bij heel veel verzekeraars kan je gewoon zonder extra beveiliging verzekerd worden. Dus zonder LoJack oid. Maar dan moet je wel bij de aanvraag de specificaties van het alarmering- en voertuigvolgsysteem mee indienen. Deze heb ik al eens in dit draadje gezet..
 
Lojack heb ik er in zitten en vind ik eigenlijk geen enkel probleem. Ding was iets van 300 euro en zat er in 10 minuten in.
Lojack vereist Carmeleon overigens ook (in mijn geval, auto 100k+)

Zo bedoel ik hem ook niet, ik heb ook ene :Lojack laten plaatsen in de M3 terwijl dit niet vereist was bij Carmeleon en ook gelijk Lojack met Lojack Connect in de Model S. Ook geen verplichting ivm oude voorwaarden maar idd, kosten vielen mee met de korting via polisnummers en dan heb je het er maar inzitten mocht je willen wisselen van maatschappij en die eis is er wel. Ging mij meer om de starre houding van Turien.