Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Nou, reactie van ANWB is kort:

U heeft de ANWB Autoverzekering aangevraagd voor uw Tesla met kenteken **** . Wij hebben de aanvraag afgewezen. In deze e-mail leest u waarom wij dit afwijzen.
Afwijzing ANWB Autoverzekering
Uw aanvraag is afgewezen. Gelet op de hoge nieuwwaarde/dagwaarde van het voertuig en het zakelijke gebruik, valt buiten onze acceptatierichtlijnen.

Goed. Next...
 
Goedemiddag allen, ik heb ook zo een mooie brief mogen ontvangen, gisteren 4 december, gedateerd 27nov... Lang verhaal kort, ik zou naar een kaal jaar bedrag gaan van 4524,63 per jaar! Ook 1 schadevrij jaar? En dit is b.v. zonder pechhulp, zie hieronder:
tesla.jpg

Heb tevens even met tesla gebeld en dingen als pechhulp zit standaard in je garantie, tenzij je je accu naar 0km leeg rijdt ;-) Dus, we worden wel behoorlijk voor het blok gezet, ik ben zelf nu naar Delta Loyd aan het kijken...

ps, hoorde van CB dat er berijders waren die wel tot 7x een claim hadden ingediend (parkeerschade), vandaar hun miscalculatie. Ik had zelf 1 claim mbt kapot gereden velg :-(
 
Daar is dus geen touw aan vast te knopen...
voorstel voor mij was 3500 (1.000 lager) ook op basis van één schadevrij jaar, een een cataloguswaarde van 101K... Ze doen daar maar wat lijkt het me..


Goedemiddag allen, ik heb ook zo een mooie brief mogen ontvangen, gisteren 4 december, gedateerd 27nov... Lang verhaal kort, ik zou naar een kaal jaar bedrag gaan van 4524,63 per jaar! Ook 1 schadevrij jaar? En dit is b.v. zonder pechhulp, zie hieronder:

Heb tevens even met tesla gebeld en dingen als pechhulp zit standaard in je garantie, tenzij je je accu naar 0km leeg rijdt ;-) Dus, we worden wel behoorlijk voor het blok gezet, ik ben zelf nu naar Delta Loyd aan het kijken...

ps, hoorde van CB dat er berijders waren die wel tot 7x een claim hadden ingediend (parkeerschade), vandaar hun miscalculatie. Ik had zelf 1 claim mbt kapot gereden velg :-(
 
Oeps die van mij van CB was 6200 euro...........
Met de Tesla een schade gereden op dag 3 van het bezit.
Nu was ik ervoor ook bij CB verzekerd particulier en had een NO-claim beschermer.
Op advies van CB overgestapt naar het nieuwe Tesla product.
Vandaag contact opgenomen of ook ook weer terug mocht naar mijn voorgaande product ivm de wijzigingen door CB zakelijk.
Dat mocht en heb nu een offerte voor 120 euro p/m all risk incl NO-claim beschermer.
pfff daar kan ik mee leven.
 
Zit nu bij SuC Den Haag.... De kaarten van CB lagen hier nog, maar gelijk in de prullenbak verdwenen toen ik ze erop wees. Ze hebben nieuwe kaarten van Delta Loyd.

Echt waar :biggrin:? Geweldig dat ze die gelijk weggooien en nieuwe kaarten van Delta Lloyd neerleggen.
Ik had die kaarten recentelijk in Den Haag ook nog zien liggen dus was al van plan om Tesla er op te wijzen dat de meeste Tesla rijders met een CB verzekering die reclame niet meer op prijs stellen (to say the least).

Maar, ... je hebt het al geregeld :wink:.
 
Tja en dan de ANWB. Daar vertelden me ze net dat de Tesla niet verzekerd wordt. De auto is te duur en te snel!! Als je nog meer verzekeringen bij de ANWB neemt, denken ze er nog eens over. Zelf ben ik platinum lid ANWB maar dat helpt toch onvoldoende.
Ben benieuwd naar andere ervaringen met de verzekeringen.

Ook ik krijg zojuist te horen dat de Tesla te duur is. Argumenten als een 'beetje goed uitgeruste Audi A6 is even duur' helpen niet.
Met 13 schadevrije jaren en 47 jaar ANWB lidmaatschap willen ze de Tesla niet verzekeren.

Afscheid van Centraal Beheer en definitief afscheid van de ANWB na 47 jaar lidmaatschap zijn toch wel mijlpalen.
 
Wat me hierbij niet duidelijk is, is of eventuele schades bij CBDS ook in mindering gebracht worden op je schadevrije jaren. Ik meende me te herinneren dat ze aangegeven hadden, dat dat niet zo was bij het aangaan van de verzekering. De logica van CBDS was dat zij niets deden met de schades in de premie en ze dus ook niet registreerden. Of dit enkel een antwoord van een goedwillende "stagiaire" was weet ik niet.
Als iemand hier nadere info heeft hoor ik het graag.



Dat zou ik ook wel willen weten !
 
Brrr...

had offerte gevraagd bij CB in september. Was nog met de toen gangbare prijzen.
Toen ik deze week belde dat mijn wagen zou geleverd worden - sprak CB me niet over wijzigingen.
Ben benieuwd of ik alsnog de oude prijs krijg of ineens een deftige premium moet betalen.

Zou een koude douche zijn ineens dubbel zoveel moeten betalen...
Ben benieuwd - ik post het resultaat vanaf ik de rekening krijg.
 
Heb ik twee dagen geleden ook een offerte gevraagd. Ben benieuwd. Nog niets gehoord.
Ook het definitieve aanbod van CB nog niet binnen, maar kan me niet voorstellen dat dit positief is :crying:.

Gisteren Martin vd Meulen van (www.tesla-verzekering.nl) gebeld en gevraagd hoe zij omgaan met Tesla rijders die schade bij CB hebben geclaimd. Hij zei dat hij per geval zou kijken voor een interessante premie.
 
Brrr...

had offerte gevraagd bij CB in september. Was nog met de toen gangbare prijzen.
Toen ik deze week belde dat mijn wagen zou geleverd worden - sprak CB me niet over wijzigingen.
Ben benieuwd of ik alsnog de oude prijs krijg of ineens een deftige premium moet betalen.

Zou een koude douche zijn ineens dubbel zoveel moeten betalen...
Ben benieuwd - ik post het resultaat vanaf ik de rekening krijg.
Er van uitgaande dat je de auto in België verzekert: voor zover ik weet speelt dit probleem alleen voor de Nederlandse verzekering.
 
Zo even ben ik door Maarten van Tol gebeld. Delta Lloyd gaat met staffels werken, dus als je schade hebt gereden moet je wat meer premie betalen. Ik ben net akkoord gegaan met een premie van € 1500, als ik een jaar schadevrij rij ga ik terug naar € 1100. € 500 eigen risico. Lijkt me een heel redelijke premie; zeer prettig geholpen door meneer van tol .