Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vloermatjes/tapijtjes gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi Tesla Buddies, ik vermoed dat ik niet de eerste ben die de vraag stelt, in dat geval alvast sorry voor de herhaling... :wink: In de Tesla Gear Shop kan je "All weather" rubberen matten kopen, maar wat als men mooie, klassieke zwarte matjes wenst ? Zijn die überhaupt bij Tesla te vinden ? Of, indien onbestaand bij Tesla, welke matjes van een ander voertuigmerk (type "petroleumstoker") zouden de beste afmetingen hebben ?
 
Je krijgt uiteraard ook de standaard "klassieke" matten meegeleverd. De "all weather" rubberen matten zijn extra te bestellen. Heb ik gedaan omdat ik nogal eens wat onoplettende kinderen in de auto heb die zo met hun vieze tennis- of modderschoenen de auto in stappen :eek:, maar dat is voor iedereen een eigen keuze. Echt mooi staan die all weather matten niet ... Maar wel praktisch!
 
+1 deze rubber badkuipjes geven ook het gevoel: laat die winter nu maar komen!

Je krijgt uiteraard ook de standaard "klassieke" matten meegeleverd. De "all weather" rubberen matten zijn extra te bestellen. Heb ik gedaan omdat ik nogal eens wat onoplettende kinderen in de auto heb die zo met hun vieze tennis- of modderschoenen de auto in stappen :eek:, maar dat is voor iedereen een eigen keuze. Echt mooi staan die all weather matten niet ... Maar wel praktisch!