TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Vloermatjes/tapijtjes gezocht

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Mister Watt, Nov 28, 2014.

1. Mister Watt

Mister Watt Member

Hoi Tesla Buddies, ik vermoed dat ik niet de eerste ben die de vraag stelt, in dat geval alvast sorry voor de herhaling... :wink: In de Tesla Gear Shop kan je "All weather" rubberen matten kopen, maar wat als men mooie, klassieke zwarte matjes wenst ? Zijn die überhaupt bij Tesla te vinden ? Of, indien onbestaand bij Tesla, welke matjes van een ander voertuigmerk (type "petroleumstoker") zouden de beste afmetingen hebben ?

2. Steven

Steven Member

Je krijgt uiteraard ook de standaard "klassieke" matten meegeleverd. De "all weather" rubberen matten zijn extra te bestellen. Heb ik gedaan omdat ik nogal eens wat onoplettende kinderen in de auto heb die zo met hun vieze tennis- of modderschoenen de auto in stappen :eek:, maar dat is voor iedereen een eigen keuze. Echt mooi staan die all weather matten niet ... Maar wel praktisch!

3. ErnstT

ErnstT Active Member

+1 deze rubber badkuipjes geven ook het gevoel: laat die winter nu maar komen!

4. redevries

redevries René de Vries

Deze had ik ooit nog eens bewaard. Wordt in alle kleuren geleverd. Custom Floor Mats

Zelf ben ik erg tevreden met de all weather trunk mat. Scheelt een hoop viezigheid.

Share This Page