Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
de "Aero Wheel Caps" lijken wel erg op de ledlampjes;)
Ik heb toch het gevoel dat er nog een item ontbreekt.:p
De pedalen en de lampjes kan je al aan mij kwijt, ik geef ze dan wel terug als de mijne binnen komen.
Het zou nu goed moeten zijn;)
Nog onderweg;
Wireless chargingpad
USB splitter
Tesla Roadster badge
Gyeon leather en vinyl Shield
Nog in te plannen;
Coilover
Window tint
Nog in twijfel over;
Expell of coating
20' OEM velgen of aftermarket zomersetje
Ik denk dat ik dan rond zal zijn tenzij Herb nog met een oplossing komt om wat meer bass aan de audio toe te voegen.
 
Mijn M3 staat in bestelling maar ben aan het rondkijken voor accessoires. Heeft iemand ervaring met de producten van TapTes?
Mijn ervaring was niet zo goed. Product was incompleet. Vervolgens zou het direct nagestuurd worden maar gebeurde pas 3 weken later.

Maar dat kan ook eenmalig een incident zijn.

Mijn ervaring met abstractocean is veel beter.
 
Ik heb die van Kenriko op Amazon besteld in mat wit voor bij mijn witte interieur, schijnt de beste pasvorm te hebben.

100% eens. Had eerst goedkope China meuk besteld, omdat Kenriko toen nog niet naar NL leverde, maar die liet los in de zon toen het tijdje geleden een paar dagen 25 graden was. Nu de Kenriko stuff, en die blijft zitten, en past prima.

Is gewoon 3M vinyl, je kan zelf ook een stuk kopen en snijden. Maar hij was de eerste/originele en heeft z'n templates op github gezet (die iedereen nu gebruikt dus), ik wil zo iemand wel extra supporten altijd.
 
Nice! Lijkt verdacht veel op de oplossing van Tesland :). De installatievideo is ook mooi om te zien, alhoewel het van mij nog wel iets uitgebreider had gemogen. Maar installatiekosten zijn in ieder geval logisch en verklaarbaar.
 
Naar aanleiding van dit filmpje
P en Z rubbers besteld 4 meter van elk voor 29€
Afgelopen weekend de deurrubbers geplakt, ging redelijk makkelijk alleen het Z rubber op de voor portier was pielen.
Heb het idee dat het iets stiller is (niet veel hoor)
Ik heb ook twee filmpjes gemaakt van het linker voorportier met rubbers en rechter voorportier zonder rubbers, ik kreeg ze niet ge-upload vanwege de grote.
Aan Z rubber heb je aan een meter of 3 genoeg, P rubber heb je een meter of 7 nodig.