Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Porsche 996/boxter krik (laag, aluminium en sterk zat) voor in de frunk.

Porsche-Boxster-986-996-Aliminium-Jack-Spare-Wheel_720x.jpg
 
  • Informative
Reactions: DeHakkelaar
In Nederland zijn winterbanden toch nog niet verplicht, toch? Vanaf 2021 zijn wij beiden vrij en gaan dan toeren, dus vanaf dan zullen wij ze waarschijnlijk gaan kopen.
Nee niet verplicht maar meesten zijn het er wel over eens dat het toch wat beter is.
Als je ze echt niet nodig hebt begrijp ik echter wel dat je ze niet koopt. Maar je geeft aan ze over 2 jaar wel te gaan kopen. Zelf zou ik ze dan meteen al kopen, dan heb je er gelijk al profijt van en echt extra geld kost het niet want je doet ook weer langer met je zomerbanden.
 
  • Like
Reactions: M.W.
Ik heb hetzelfde. Mijn kappen hebben hetzelfde mould nummer en komen dus uit dezelfde matrijs. Geen links en rechts dus maar misschien bestaat dat wel. Zou wel logisch zijn....
Daar ik in de eerste maand al twee had verloren, heb ik samen met de mobile service vier nieuwe geplaatst. Er is geen verschil tussen links en rechts. Wel even een tip cq waarschuwing. Let bij het plaatsen er op dat de metalen klemmetjes goed en juist in hun plastic houdertjes zitten.
 
Knap gedaan maar ik vind het een slecht idee.

Punt is dat het scherm in de M3 meer dan in de MS en MX alle dashboardfuncties vervult. Dus bijvoorbeeld het aflezen vd snelheid moet bij de M3 van het scherm ipv een meer klassieke meter die je bekijkt door het stuur heen. Desondanks is de mate waarin men in de M3 dan de blik van het verkeer moet afhalen zo goed als gelijk - de hoek is alleen verschillend (naast ietsje naar beneden alleen ook iets naar rechts) en alleen een snelle oogbeweging is nodig.

Echter bij dit verlaagde scherm moet men zijn blik veel meer van het verkeer halen, ik denk zelfs dat in de praktijk een lichte knik van het hoofd naar beneden nodig is. In potentie dus gevaarlijker en zeker op den duur vermoeiender. Slechte zaak.

Ik denk dat ze bij Tesla goed hebben nagedacht en praktisch hebben getest om de optimale positie van het scherm te bepalen. Deze ongetwijfeld handige knutselaar lijkt me dat niet gedaan te hebben.