Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Videootje

Zie filmpje om eventueel mee te nemen in je afweging

Ze proberen duidelijk reclame te maken voor de screenprotector, maar eigenlijk laat het filmpje zien dat je die helemaal niet nodig hebt tenzij je met je diamanten ringen over het scherm gaat vegen... :confused:

Na 5 jaar normaal gebruik in de Model S heb ik ook nooit een krasje op het scherm gehad. (Wel op de meeste andere onderdelen overigens...)

Anti reflectie folie kan misschien handig zijn met het glazen dak. Tot nu toe geen last van reflecties gehad, maar wellicht is dat anders in de zomer.
 
  • Like
Reactions: Xfrank and ebullio

upload_2019-2-22_20-1-40.png


Jackpads en noodkrikje..

Vandaag voor 't eerst één van de @Herbie65 jackpads (die trouwens uit Texas komen) gebruikt met mijn nieuwe 1,5 tons noodkrikje, ingeschaard 83mm slechts hoog..., voor die noodgevallen waar ik een winter- of zomerband als reserve bij me zou hebben en de hulp heel ver weg is...! Pads prima, gecertificeerde krikje ook, krikslinger okay tot aan het oog, brak daar af maar een lange schroeverdraaier voldoet natuurlijk ook. Weer een stapje verder...

Ps 1) De Jackpads heb ik mn om bij de lokale garage op hun 2-koloms hefbrug de winter-zomerbanden wissel te laten doen.
Ps 2) Zelf wielen doen of 'spare tires ja/nee etc etc... ' zie hier en hier
 
  • Informative
Reactions: nico180
Tesla in NL gaat ze ook aanbieden, heb ik begrepen. Belde in december om te vragen naar de keyfob voor de 3, ze vertelde mij gelijk over de set (en dat er veel meer mogelijk was te bestellen binnenkort). Ik heb de P dus niet nodig, maar ze zijn straks via sec te bestellen (binnenkort). Ik zou zeggen bel Tesla zelf en vraag of het er al is.

Ik begreep van Tesla Rotterdam dat zij de wheelcaps voor de 18" Aero velgen gewoon op voorraad hebben vanuit hun magazijn voor €67,- excl. BTW.
Bestellen kan via [email protected]
 
  • Informative
Reactions: Jooop
Dit is intussen al binnen. En rest dan alleen nog de vloermatten! Toch weer een hoop geld. Al had ik liever de Tuxmat omdat die meer bescherming geeft, maar die is dan weer lelijker...
 

Attachments

  • Screenshot_2019-02-26 Your Orders.png
    Screenshot_2019-02-26 Your Orders.png
    115.4 KB · Views: 68
  • Screenshot_2019-02-26 Amazon com Shopping Cart.png
    Screenshot_2019-02-26 Amazon com Shopping Cart.png
    150.5 KB · Views: 67
  • Helpful
Reactions: krla and SpeedyEddy