Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn dit originele? Op mijn classic P heb ik wel metalen pedals, maar de 'steun' voor de linker voet is dat niet.

Wat ik tot op heden uitgevonden heb is dat ze uitsluitend te bestellen zijn bij Tesla voor uitsluitend de P (als ik het goed begrepen heb). De linker voetrust heb ik alleen aftermarket gevonden in de US bij http://www.formytesla.com/products/model-s/category/15-footrest-dead-pedal.html. Dus.... ik ben nog niet echt veel verder als ik ze alle drie de pedalen in aluminium in een "gewone" S wil hebben.
 
Een L-Trott 85: doet 25 km/u, en heeft een reële autonomie van ongeveer 15 km . Inklapbaar/uitklapbaar in enkele seconden.

IMG_0740.jpg


Past makkelijk in de frunk:

IMG_0738.JPG


En kan ook dwars in de frunk van een D, me dunkt:

IMG_0739.JPG


Echt een schitterende uitvinding. Als ik de Brusselse binnenstad binnen moet op het spitsuur parkeer ik aan de rand en doe ik die laatste vier of vijf kilometers met de electrishe step. Veel sneller dan de metro, en bovendien leuk om doen. Je kan er ook de stoep mee op, indien nodig (vaak het geval in Brussel, want de Brusselse 'fietssnelwegen' zijn er toch vooral op papier, en in de praktijk vandaag een lachertje).
 
Niet gekocht, maar gekregen van mijn Duitse collega Josef. Hier hebben we er dus een paar honderd van onder de vloer. Deze samples werden/worden samen met PR pakketten aan de pers gegeven.

(het is trouwens een lege huls)
IMG_20151024_234735.jpg

IMG_20151024_234719.jpg
 
Heeft iemand deze al?

Bij SeC Wenen afgelopen woensdag zag mijn vrouw deze deken. Is er eentje van het soort dat in een arrenslee wordt gebruikt om de benen warm te houden, of gewoon de passagiers op de achterbank inde MS.

Prijs? 28 € na 20% korting omdat we Tesla owners zijn.

Spijt dat ik de tweede, ze hadden er nog een, niet gelijk ook gekocht heb.

Volgens de online shop zijn ze "sold out".

IMG_0316.JPG
 
  • Funny
Reactions: MarcelS
Met het verhuizen vanuit de BMW naar de Tesla allereerst een paar rubber matten in de trunk en frunk zodat niet telkens de lading aan het slingeren is bij elke bocht die ik neem. Heb daar gekozen van de op maat gemaakte rubber matten van WeatherTech. De set mattenpassen perfect en zijn ook nog een voorzien van een op[staande rand die eventueel lekwater van de lading niet gelijk de bekleding laat vervuilen.

TESLA_S_15_40569.jpg


TESLA_S_15_40568.jpg


TESLA_S_15_40775.jpg


Daarnaast nog de nodige "veiligheidsmiddelen" verhuisd, zoals twee reddingsvesten, een jas met veiligheidsstrepen, veiligheidshelm, veiligheidsschoenen en veiligheidsbril. Anders komen we nergens meer aan boord tegenwoordig. En mochten we onderweg zijn en er breekt brand uit aan boord, een fatsoenlijke poederblusser aangebracht in de trunk.

IMG_3032.JPG


Het is me al een keer overkomen dat ik iemand moest helpen die alleen maar kon staan toekijken hoe zijn voortuig in de brand ging. Dan is het toch fijn dat je zo'n blusser aan boord hebt en nog vroegtijdig het vuur kan doven voordat de hele wagen in lichter laaien staat. Er zit rechtsachter trouwen een hele mooie aluminium kokerbalk waar je de houder prefect op kan vastzetten met een paar zelftappende parkers.

Bij de laatste foto zijn eveneens de twee lampjes te zien die ik via Ebay besteld heb en ingebouwd heb. Hier is weer een ander draadje over; http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/23015-Projectvoorstel-improve-trunk-lighting/page24.
 
Last edited: