Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
wk057 heeft mij te veel aangestoken. Ik moest ook iets doen. Dus, heb na wat heen en weer gemail met de mensen van EVTV mijn bestelling geplaatst en betaald en nu is het even wachten tot ik de CAN bus logger in mijn bezit heb. Voor alles wat je wilde weten maar Tesla niet wilde vrijgeven... :eek:

SavvyCAN.jpg
 
wk057 heeft mij te veel aangestoken. Ik moest ook iets doen. Dus, heb na wat heen en weer gemail met de mensen van EVTV mijn bestelling geplaatst en betaald en nu is het even wachten tot ik de CAN bus logger in mijn bezit heb. Voor alles wat je wilde weten maar Tesla niet wilde vrijgeven... :eek:

View attachment 108898

Heb je het probleem met de exorbitante verzendkosten kunnen oplossen?
 
Leuk projectje. Amai, is je wagen nog steeds in reparatie na de klapzoen van die BMW?

Hij is niet eens in reparatie. Tesla slaagt er niet in de noodzakelijke onderdelen te leveren om aan de reparatie te kunnen beginnen.
Er is 1 week werk aan om de wagen te herstellen. Nu zijn we al 5 weken verloren met wachten op alle onderdelen.
En intussen moet ik tevreden zijn met een Seat Ibiza als vervangwagen.
Ik ben niet tevreden van de Tesla service en dat is nog licht uitgedrukt. :mad:

- - - Updated - - -

Had ik het geweten, we hadden een groupbuy kunnen doen.

We zullen zien hoe het ingeklaard geraakt. Als het bij mij goed verloopt kunnen we daarna nog altijd een group buy doen als er interesse is. Ik heb nu toch de contacten bij EVTV.
 
Hij is niet eens in reparatie. Tesla slaagt er niet in de noodzakelijke onderdelen te leveren om aan de reparatie te kunnen beginnen.
Er is 1 week werk aan om de wagen te herstellen. Nu zijn we al 5 weken verloren met wachten op alle onderdelen.
En intussen moet ik tevreden zijn met een Seat Ibiza als vervangwagen.
Ik ben niet tevreden van de Tesla service en dat is nog licht uitgedrukt. :mad:.
Neem aan dat je ze hier al op aangesproken hebt...? Een andere vervangende auto lijkt mij wel op z'n plek!

Sterkte!
 
Hij is niet eens in reparatie. Tesla slaagt er niet in de noodzakelijke onderdelen te leveren om aan de reparatie te kunnen beginnen.
Er is 1 week werk aan om de wagen te herstellen. Nu zijn we al 5 weken verloren met wachten op alle onderdelen.
En intussen moet ik tevreden zijn met een Seat Ibiza als vervangwagen.
Ik ben niet tevreden van de Tesla service en dat is nog licht uitgedrukt. :mad:
dat is ook wel extreem: een ibiza. Ik meen me te herinneren dat de verzekering de kosten van gelijkwaardig vervangend vervoer dekt? Ik kreeg toen ik schade had in eerste instantie een bmw 1 serie, maar die is later vervangen door een Tesla. Zoveel weken in een Ibiza omdat Tesla niet kan leveren zou ik niet zomaar accepteren...
 
dat is ook wel extreem: een ibiza. Ik meen me te herinneren dat de verzekering de kosten van gelijkwaardig vervangend vervoer dekt?

Je zou denken dat dat de logica zelf is maar dat blijkt dus in de praktijk niet zo te zijn.

Ik kreeg toen ik schade had in eerste instantie een bmw 1 serie, maar die is later vervangen door een Tesla. Zoveel weken in een Ibiza omdat Tesla niet kan leveren zou ik niet zomaar accepteren...

Maandag is het moment van de waarheid. Dan wil ik echt weten hoe het zit. Ik wordt ook niet op de hoogte gehouden trouwens. Moet steeds zelf initiatief nemen.
Het probleem van de schadeloosstelling kan je in dit geval niet bij de tegenpartij leggen. Zij moeten de herstelling betalen maar hebben geen enkel deel in het feit dat Tesla zijn logistiek niet op orde heeft. Daarvoor is alleen Tesla verantwoordelijk. Blijkbaar is dit voor Tesla een normale gang van zaken want ik ben geen alleenstaand geval.
 
seriously off-topic gaan we hier wel, maar niemand heeft bij mijn weten enig contract met Tesla dat bij reparatie, laat staan schadeherstel (daarvan ligt de oorzaak zeker niet bij Tesla) gegarandeerd recht heeft op gelijkwaardig vervoer. Het is suffe pech en een Ibiza is wel armetierig, ook al is het maar een gegeven paard van de hersteller/tegenpartij.

Neemt niet weg dat de onderdelenvoorziening momenteel bedroevend is. mijn kromme frunkkap is nog geen datum voor in te plannen, men weet niet wanneer deze geleverd gaat worden... gelukkig is het rijdbare schade.


Je zou denken dat dat de logica zelf is maar dat blijkt dus in de praktijk niet zo te zijn.



Maandag is het moment van de waarheid. Dan wil ik echt weten hoe het zit. Ik wordt ook niet op de hoogte gehouden trouwens. Moet steeds zelf initiatief nemen.
Het probleem van de schadeloosstelling kan je in dit geval niet bij de tegenpartij leggen. Zij moeten de herstelling betalen maar hebben geen enkel deel in het feit dat Tesla zijn logistiek niet op orde heeft. Daarvoor is alleen Tesla verantwoordelijk. Blijkbaar is dit voor Tesla een normale gang van zaken want ik ben geen alleenstaand geval.