Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Mis alleen de ski box. Verder mooie wagen en velgen
IMG_1547.jpeg

Zoiets?😊
 
Ik heb ook even gezocht maar omdat we gingen skiën moest ik winterbanden hebben. Ik kan bij deze bevestigen dat 19" prima past op een MYP.

View attachment 1008522
Ziet er goed uit! Ben nog aan het overwegen of ik een 20 of 19” winterset onder m’n MYP ga zetten voor de wintersport straks.

Welke set is dit en waar heb je ze gekocht? Ziet er echt strak uit!
 
  • Helpful
Reactions: Rogier P
Vandaag het panoramadak zonnescherm geinstalleerd. 15 min werk en past voor een goede 95%. Net zoals al het andere uit china. Kleine kier bij de achterbank en dat is het. Ook licht kleurverschil met de auto. Het doet wel wat het moet doen. En laat geen zonlicht door.

Tesla Model Y 2023 Magnetische Zonnescherm
Hoi, waarom de aliexpress variant en niet degene van Tesla zelf? Prijs maakt weinig verschil toch?
 
@Stan T. Vanwege de looks ben ik niet voor de mudflaps van Tesla gegaan. Ik kan nu uit eerste hand concluderen, dat de andere variant niet zo goed als die van Tesla werken. Ik had ze geplaatst om schade tegen te gaan aan de achterportieren, maar heb daar toch minuscule steenslag opgelopen.
Heb die behandeld met een lakpen en af laten dekken met ppf. Tip: gebruik niet de ppf uit de Tesla shop op een witte auto. Door een gelige waas zie je die lelijk zitten.
 
  • Like
Reactions: Stan T.
Ook met de originele mudflaps van Tesla bestaat de kans dat er steenslag komt tegen de achterportieren van de deur. Spreek uit ervaring.
Enige wat zou helpen is om de hele deur in de PPF te doen. Of het steenslag voor lief nemen.
Heb destijds alleen de voorkant met PPF gedaan. Achteraf beter alles kunnen doen. Iets met budget.
 
  • Informative
Reactions: Stan T.
@Stan T. Vanwege de looks ben ik niet voor de mudflaps van Tesla gegaan. Ik kan nu uit eerste hand concluderen, dat de andere variant niet zo goed als die van Tesla werken. Ik had ze geplaatst om schade tegen te gaan aan de achterportieren, maar heb daar toch minuscule steenslag opgelopen.
Heb die behandeld met een lakpen en af laten dekken met ppf. Tip: gebruik niet de ppf uit de Tesla shop op een witte auto. Door een gelige waas zie je die lelijk zitten.
Welke PPF kan je dan gebruiken voor een witte Tesla?
 
Heb deze besteld: Mudflaps
Vandaag de Y ook weggebracht voor PPF voorzijde en PPF side-impact (tegen steenslag) van Xpel en een Opticoat keramische coating voor de hele wagen. Vrijdag weer ophalen, ben benieuwd! 😀

Als ze beloven wat er op de website staat ga ik ze ook meteen monteren :) . Ben benieuwd naar je ervaringen in ieder geval.

Website promo foto :
Schermafbeelding 2024-01-24 120832.png
 
Oef, ik vind dat wel een straffe opmerking, dat woord associeer ik toch met gewichtigere dingen dan een mening over wielen.
Ik vond zijn uitspraak hypocriet. Degene die het post ken ik verder niet, dus daar heb ik geen mening over. Maar als je zo'n sterke mening hebt over iemand die brede wielen onder zijn auto zet, dan is het op z'n minst curieus dat je zelf een Cybertruck wilt hebben. That's all...