Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe kleurtjes:
- Oracal Telegrau met satin black
Nieuwe schoenen
- Concaver CVR4 in 21 inch
Nieuwe achterlichten

Modely3jpg.jpg


Modely2.jpg

Modely1.jpg


Volgende stappen:
- verlagen (coilovers of luchtvering)
- een bodykit
 
euh, die voorruit lijkt me normaal (wat misschien eerst nog een neppe reflectie lijkt is het doorlopen van the graphic op de muur achter de zijruit. Kijk maar naar foto 3...) NB Het vage deel is gewoon de A-pillar.
De voorruit kijkt uit op een parkeergarage of iets anders industrieels. De auto is daarna op een plaatje van een duin oid geplakt 😂

@awientjes geen half werk! Niet voor mij, maar ik waardeer het wel enorm dat je er echt iets eigens van maakt!! 👍
 
De voorruit kijkt uit op een parkeergarage of iets anders industrieels. De auto is daarna op een plaatje van een duin oid geplakt 😂

@awientjes geen half werk! Niet voor mij, maar ik waardeer het wel enorm dat je er echt iets eigens van maakt!! 👍
Man je ziet echt spoken, de reflecties komen overeen met wat je in de ruiten van het kantoortje gereflecteerd ziet, tl balken..
Verdere heeft het geen zin om een dergelijke fake te maken. De foto's zijn legit of niet @awientjes
 
Dan zie ik precies dezelfde spoken het plaatje klopt van geen kanten en dat zie je het best (en zeker niet alleen) in de voorruit.
Overigens klinkt het niet echt vriendelijk.

EDIT: Aha nu snap ik het @SpeedyEddy heeft het over de auto met de nieuwe kleur/wrap, @Flummox heeft het over de foto's van de mudflaps:
indeed.. die had ik niet als de becommentarieerde foto gezien maar die is superfake. Sorry @Flummox en @Bart44. Dacht dat 't over awientjes' bolide ging.
 
Leuk gedaan, maar de ring moeten afdoen om deze te kunnen gebruiken....
Ik denk dat het een gevalletje "you're doing it wrong" van deze meneer is. Op de Cnick website staan fotos hoe je de ring moet positioneren tov de deurstijl. Niet je hand plat er tegenaan maar door een boks te doen (hetgeen de DIY-er ook doet, maar dan door z'n ring onnodig af te doen...).
 
Ik ben voor onze vakantitrip van komende zomer op zoek naar een manier om een iPad tussen onze twee voorstoelen te plaatsen, zodat de kinderen vlotjes Bluey kunnen kijken wanneer het even moeilijk wordt :)

Heeft iemand al ervaring met het één of ander? Ik zie zuignappen die je aan het glazen dak kan mounten, maar echt iets tussen de stoelen in niet. Wat overigens niet per se hoeft... Ik denk alleen maar dat de kids dan te hoog naar boven zouden moeten kijken :)