Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben gisteren gezwicht voor de center console van Tesla.
En direkt ook sneeuwkettingen meegegrist onder het motto "je weet maar nooit met dat veranderende klimaat".

De center console heb ik helemaal zelf geïnstalleerd (applaus is niet nodig; het was dat of 2,5 maand wachten, van vrije wil is dus helemaal geen sprake).
Ik moet toegeven dat ik wel prima uitleg gekregen heb in het SeC.

Met het nodige gekreun, geknoei en gepruts -in de meest onmogelijke bochten geplooid gaten boren in je eigen auto is niet de prettigste activiteit- is het mij op een half uurtje gelukt om het ding te plaatsen. Ik ben erg tevreden met het resultaat: de nieuwe opbergruimte is erg handig; ik kan niet wachten om er spullen in te verliezen. Bovendien ziet het er naar mijn bescheiden mening ook nog eens écht goed uit (dat gat in het midden vond ik maar meh).

Opladen van de telefoon is me nog niet gelukt wegens een montagefout. :rolleyes:
 
Ik ben gisteren gezwicht voor de center console van Tesla.
En direkt ook sneeuwkettingen meegegrist onder het motto "je weet maar nooit met dat veranderende klimaat".

De center console heb ik helemaal zelf geïnstalleerd (applaus is niet nodig; het was dat of 2,5 maand wachten, van vrije wil is dus helemaal geen sprake).
Ik moet toegeven dat ik wel prima uitleg gekregen heb in het SeC.

Met het nodige gekreun, geknoei en gepruts -in de meest onmogelijke bochten geplooid gaten boren in je eigen auto is niet de prettigste activiteit- is het mij op een half uurtje gelukt om het ding te plaatsen. Ik ben erg tevreden met het resultaat: de nieuwe opbergruimte is erg handig; ik kan niet wachten om er spullen in te verliezen. Bovendien ziet het er naar mijn bescheiden mening ook nog eens écht goed uit (dat gat in het midden vond ik maar meh).

Opladen van de telefoon is me nog niet gelukt wegens een montagefout. :rolleyes:


Het grote gat achter het platte schuifklepje is ideaal, past veel in :) De ruimte achter het pianolak gedeelte is maar irritant. Als je dat te vol propt dan gaat of het klepje niet dicht of alles valt door het kiertje omlaag zodra je het klepje eindelijk hebt dicht gekregen ;)
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    2.4 MB · Views: 112
:scared: Die Inserts zijn toch wel een heeel stuk goedkoper dan bij Tesla. Jammer dat ik ze al ingepland heb staan anders had ik ze zeker hier besteld. Die matte spoiler is de eerste die ik zie die op t origineel lijkt. Die zie ik wel zitten.

Ik wil die spoiler ook wel, als is het alleen maar om zo een kras op m'n klep te verdoezelen.

Samen bestellen? Scheelt weer in verzendkosten en invoerheffingen.