Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nageltjes van de Tesla zijn weer gelakt.

image.jpg


image.jpg


image.jpg


Mooi werk van de jongens uit Nieuw Vennep
 
Vroeger deed ik ook alles op de phone (Waze, Spotify, hotspot, etc..). De hotspot moest ik telkens opnieuw manueel aanzetten, en de batterij was plat na anderhalf uur muziek streamen + navi. Nu heb ik een bundle van 12Gb (waarvan 500Mb roaming) - te verdelen over de phone en een extra SIM card. De extra kaart zal worden gebruikt in de 4G router, die ergens een vaste plaats zal krijgen.
 
Hoi Onno, hij ziet er exact hetzelfde uit als de originele van Tesla die op mijn vorige P85 zat. Heb hem zelf gemonteerd maar niet helemaal goed:oops:. Heb het toen door een professional laten doen waarna ik m licht beschadigd terugkreeg. Lijken wat "chips" afgesprongen te zijn. Ik weet niet of hij bij het demonteren is beschadigd, misschien door enigszins torderen, of dat het door de Chinese kwaliteit komt. Misschien een combinatie van beide?

Kortom ik ga een nieuwe bestellen(+ 1 extra voor een ander forumlid) en deze direct laten monteren ipv zelf doen:rolleyes:.
 

Attachments

  • Spoiler damage.jpg
    Spoiler damage.jpg
    140.1 KB · Views: 72
Hoi Onno, hij ziet er exact hetzelfde uit als de originele van Tesla die op mijn vorige P85 zat. Heb hem zelf gemonteerd maar niet helemaal goed:oops:. Heb het toen door een professional laten doen waarna ik m licht beschadigd terugkreeg. Lijken wat "chips" afgesprongen te zijn. Ik weet niet of hij bij het demonteren is beschadigd, misschien door enigszins torderen, of dat het door de Chinese kwaliteit komt. Misschien een combinatie van beide?

Kortom ik ga een nieuwe bestellen(+ 1 extra voor een ander forumlid) en deze direct laten monteren ipv zelf doen:rolleyes:.

Me want too! :) is het de moeite waard om mee te bestellen ineens, denk je? Scheelt ergens in de kosten of kan ik het net zo goed zelf bestellen?

Wel zonde, dat je het nu opnieuw moet laten doen.
Maar ik snap het wel, het moet er gewoon strak en mooi uitzien he op je nieuwe wagen, geen chips er uit.
 
Voor de verzendkosten hoef je geen group-buy te doen. Die kosten zijn doorgaans nul of heel klein.
Het nadeel van grotere zendingen is de aandacht de de douane er aan geeft, met eventuele importheffingen tot gevolg.