Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn ramen zijn dusdanig goed getint dat zelfs de verkopers in Amsterdam onder de indruk waren van onder andere de achterruit, ze dachten dat het inderdaad buitenlangs was aangebracht of zo door het totaal ontbreken van bubbels of witte randen.

Het kan dus weldegelijk goed van binnen worden aangebracht.
Als je naar het kleine zij raampje achteraan kijkt op de foto van Noelis dan zie je duidelijk die witte omranding die afsteekt. Als je een coating op de buitenkant aanbrengt dan is het ruitje mooi egaal zwart. Zelfde met de achterruit, de verwarmingsdraden zijn weggecoat indien je deze langs buiten aanbrengt. Je mag de folie nog zo mooi aanbrengen, als je deze aan de onderkant van de verwarmingsdraden aanbrengt dan zie je toch altijd die draden aan de buitenkant. De folie is mooi aangebracht bij Noelis maar het resultaat van coaten aan de buitenkant is niet te onderscheiden van de fabrieksramen. Het kost natuurlijk wel een paar honderd euro meer, vandaar dat folie aan de binnenkant nog zoveel gedaan wordt. Het is een persoonlijke keuze en als je er niet aan stoort aan die details is er niets verkeerd aan maar ik zou mij daar mateloos aan storen. Hetzelfde vind ik van dat fake carbon plakspul die ze op hun dashboard hangen, het ziet er niet verkeerd uit maar tja....
 
Mijn parkeerplaats achter is net te kort om mijn MS kwijt te kunnen. Ik wil eigenlijk zo strak mogelijk
kunnen parkeren met de achterkant. Met de achteruit kijkcamera kom ik er niet uit.

Heeft iemand een tip? : zoals losse parker garage sensor? Of iets anders?
ik kan met de achterkant tot op enkele mm parkeren door de camera. zolang je de grond kan zien is het ok.
misschien is het te donker tussen de muur en de auto om de vloer te kunnen zien.
Je kan proberen om een witte of een lichtgevende strip op de vloer kleven.
 
Thx @fivari

Kwaliteit ziet er top uit !!!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    437.7 KB · Views: 74
  • Like
Reactions: vdvoorde
Bedankt voor alle tips, kan ik echt iets mee. Ik heb ook een andere oplossing gezien die
ik misschien ga gebruiken .

Een verkeersdrempel plaatsen zodat wanneer ik achteruit rij de achterbanden stoppen
op de juiste afstand.

"WIELSTOP"

:p
Ik gebruik de veiligheidsensor voor de garagedeur. Als die uitgaat weet ik dat ik binnen sta.

Maar je kan ook gewoon een balk aan de vloer vastmaken, als stop voor de wielen inderdaad.

Echt fancy kan ook met een laser en een spiegeltje.
 
ik kan met de achterkant tot op enkele mm parkeren door de camera. zolang je de grond kan zien is het ok.
misschien is het te donker tussen de muur en de auto om de vloer te kunnen zien.
Je kan proberen om een witte of een lichtgevende strip op de vloer kleven.

In een garagebox in Leuven moet ik vooruit letterlijk tegen een stalen kast parkeren. Ik heb piepschuim van ongeveer 1,5 cm dikte in V vorm tegen de kast bevestigd en een tape achteraan op de grond gekleefd. Het piepschuim is ongeveer 1,7 meter hoog zodat ik het zie vervormen wanneer het plat wordt gedrukt. Via de camera achteraan kan ik tot ongeveer 1 cm nauwkeurig zien of ik goed sta. Komt dus geen elektronica bij te pas en werkt perfect. :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Steven
Afgelopen donderdag de lader van @fivari ontvangen. Enorm degelijk gebouwd (zou er bijna met de auto overheen durven rijden) en thuis even uitgeprobeerd (op ons weekendadres bleek hij achteraf gezien niet nodig, zul je altijd zien). Eenvoudige bediening en lijkt prima te werken.

Vooral de communicatie met Filip vind ik het vermelden waard: snelle en heldere antwoorden op vragen, hij houdt je goed op de hoogte van bestelling. Erg prettig zaken doen met hem, waarvoor dank!