Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb deze er al op zitten zelfs en zag dat ze nog goedkoper waren geworden dan waarvoor ik ze had gekocht. Goede kwaliteit, mooie look en voor dat geld koop ik gewoon nog een setje voor het geval er een keer eentje kapot gaat.
Yes, heb deze ook! Erg tevreden over. Heb al curb rash dus had er idd ook wel meteen extra setje bij kunnen bestellen... :eek:
 
Over een aantal weken komt er een originele trekhaak onder en laat ik direct de dakdragers monteren ivm geplande wintersport.
Ben erg benieuwd naar de range met 5-en en dakkoffer en winter.
Dit was namelijk uiteindelijk de reden om mijn Etron 50 te verruilen voor de MYP😊
 
Ik heb deze er al op zitten zelfs en zag dat ze nog goedkoper waren geworden dan waarvoor ik ze had gekocht. Goede kwaliteit, mooie look en voor dat geld koop ik gewoon nog een setje voor het geval er een keer eentje kapot gaat.
Deze wieldoppen dekken mooi de gehele velg af, dus ook de rand (zo lijkt het op de foto’s). Nadeel lijkt me dat deze meer bovenop de velgrand ligt en dus meer naar buiten uitsteekt.

Geeft wat vreemde look eerst wieldop, en daarachter begint de band pas.

Wat vind je daar van in de praktijk?
 
Deze wieldoppen dekken mooi de gehele velg af, dus ook de rand (zo lijkt het op de foto’s). Nadeel lijkt me dat deze meer bovenop de velgrand ligt en dus meer naar buiten uitsteekt.

Geeft wat vreemde look eerst wieldop, en daarachter begint de band pas.

Wat vind je daar van in de praktijk?
In de praktijk ben ik er heel blij mee, jouw nadeel herken ik niet in elk geval. Voor dit geld gewoon doen, altijd stukken mooier dan de standaard doppen vind ik zelf.
 
  • Like
Reactions: Freak
In de praktijk ben ik er heel blij mee, jouw nadeel herken ik niet in elk geval. Voor dit geld gewoon doen, altijd stukken mooier dan de standaard doppen vind ik zelf.
Ik zit zelf ook te kijken naar dit soort doppen van ome Ali. Ik zie echter dat deze niet gespiegeld zijn (e.g. de linker kant draait de andere kant op dan de rechterkant). Is dat een bewuste keuze geweest? Volgens mij zijn de standaard doppen ook niet gespiegeld overigens, dus het effect op luchtweerstand lijkt me nihil, alhoewel ik het met mijn boerenverstand wel vreemd vind dat het standaard bij Tesla dus ook niet 'optimaal' is ontworpen :p
 

Attachments

  • IMG_4148.JPG
    IMG_4148.JPG
    1 MB · Views: 346
  • Like
Reactions: Krikiky
Niet gekocht, maar ziet er niet slecht uit.

vandaar bij dealer geweest en elk extra scherm in de canbus is geen garantie meer op dat gedeelte, eventuele onderzoekskosten ook eigen rekening
 
De matten van justcarpets zijn vorige week geleverd. Ziet er allemaal heel netjes uit. Geen rubbergeur, blijven mooi liggen en zijn ook niet glad bij nat weer.

Voorlopig heel tevreden!
Hallo Neoflux, kan je misschien een foto maken van de matten in de auto? Welke rubber matten heb je als ik vragen mag, de duogrip of typ rubber? just carpets heeft een totaal matten foto die ik heel onduidelijk vind