Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb in het verleden ook genoeg stoffen matten besteld bij Just Carpets. Dit is alleen een ander product, dan mijn voorbeelden. Wil je een makkelijke onderhoudsvrije optie neem dan de Basenor set. Dit zijn harde gegoten vormen. Water en vuil blijven dan gevangen bovenop de matten. Qua looks ziet het er kwalitatief en OEM uit, niet als een goedkope rubberen inleg.
Dit is slechts mho ;)
 
Ik heb in het verleden ook genoeg stoffen matten besteld bij Just Carpets. Dit is alleen een ander product, dan mijn voorbeelden. Wil je een makkelijke onderhoudsvrije optie neem dan de Basenor set. Dit zijn harde gegoten vormen. Water en vuil blijven dan gevangen bovenop de matten. Qua looks ziet het er kwalitatief en OEM uit, niet als een goedkope rubberen inleg.
Dit is slechts mho ;)
De Basenor sets zijn niet echt goedkoop. De rubber en de rubber/textiel versies van justcarpets zijn veel goedkoper.
 
Inderdaad, ik wil het even op de goedkope kant spelen. Basenor is wel een fijn merk om in het achterhoofd te houden!

Nu nog zwarte wieldoppen durven bestellen. Ik ben altijd maar bang voor (te) goedkope Chinese kwaliteit 😅
 
Geen klein gadget maar wel besteld voor de Y; Monaco GP6 velgen in 19" bij 8.5" breed. Geeft net een fijne marge rond de velg met de 255/45r19 banden - een foto op een zonnigere dag volgt nog bij interesse, het matzwart valt een beetje weg zo.

20230110_114229.jpg
 
Geen klein gadget maar wel besteld voor de Y; Monaco GP6 velgen in 19" bij 8.5" breed. Geeft net een fijne marge rond de velg met de 255/45r19 banden - een foto op een zonnigere dag volgt nog bij interesse, het matzwart valt een beetje weg zo.

View attachment 894474
Ik heb dezelfde met pirelli sotto zero - daar zit een rubber randje op dat mijn velgen al een paar keer gered heeft (de uber turbines hadden na 3 dagen al schade 😭)
 
Via mobiel ging het niet, op laptop wel. Dankjewel om de link te delen!
Heb je de wheel caps al ontvangen en geïnstalleerd? Of was dit eerder een vriendelijke aanrader? :)
Ik heb deze er al op zitten zelfs en zag dat ze nog goedkoper waren geworden dan waarvoor ik ze had gekocht. Goede kwaliteit, mooie look en voor dat geld koop ik gewoon nog een setje voor het geval er een keer eentje kapot gaat.
 
  • Like
Reactions: Flummox and neoflux