Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand ervaring met de Ingenext Boost modules voor de Tesla's? Ik weet nog niet of ik het zelf zou kopen, maar wel een mooi systeem om extra pk te krijgen, betere throttle sensitivity, regen control etc. Makkelijk te installeren, gewoon een extra module die plug en play ertussen gezet wordt. Momenteel nog niet verkrijgbaar voor de RWD LFP modellen, maar ik heb ze gestuurd en ze zijn er aan het werken. Ze hebben mij verteld dat deze binnenkort beschikbaar zal komen.

Ingenext Boost 50 module
 
Vraagje: ik ben van plan vervanging voor de verlichting bij de voeten te kopen. Nu ben ik gewend om bij werkzaamheden mbt elektra de accu los te koppelen (ICE auto). Hoe zit dit bij een Tesla?

Het betreft plug en play lampjes waarbij enkel de connectoren losgekoppeld hoeven te worden.
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Wat ben je een linkje ervan? Gewoon nieuwsgierig.

Twijfel ook aan deze, vooral over de installatie en hoe het eruit ziet in daglicht

 
  • Like
Reactions: Nick-m

Twijfel ook aan deze, vooral over de installatie en hoe het eruit ziet in daglicht

ja beetje jammer dat er geen ambilight af fabriek in de tesla's zit. had ik erg toegejuicht
 
€ 5,51 50% Off | Tesla Model 3 Y 2023 2022 2021 Onder Rear Seat Air Vent Bescherm Cover Anti-Blocking Achterbank Outlet Grille protector Accessoires

Vandaag de ventilatieroosters ontvangen. Mede omdat ik las dat er losse items in kunnen verdwijnen. Die dan geluid kunnen maken.
Klikt er makkelijk op. Ziet er goed genoeg uit en kwa prijs een koopje.

9/10

IMG_9818.jpeg
 
Last edited:

Vandaag de ventilatieroosters ontvangen. Mede omdat ik las dat er losse items in kunnen verdwijnen. Die dan geluid kunnen maken.
Klikt er makkelijk op. Ziet er goed genoeg uit en kwa prijs een koopje.

9/10

View attachment 915384
Dit ziet er heel anders uit dan de link die je erbij hebt (jij hebt geen rechthoekige openingen).

Ik heb zelf deze gekocht:

EMSea Zwarte Air Vent Cover ABS Air Flow Vent Grille Bescherming 20x7.5x2.3cm Compatibel met Tesla Model 3 2021 2020 2019 https://amzn.eu/d/7aIdcx7

Maar die waren niet compatibel met MY😂
Echt veel te klein
 

Attachments

  • 19429CA4-E69A-4CEE-B208-5266714479AD.jpeg
    19429CA4-E69A-4CEE-B208-5266714479AD.jpeg
    551.5 KB · Views: 57
  • A06B42F1-1952-494F-96B4-579DE6E0F116.jpeg
    A06B42F1-1952-494F-96B4-579DE6E0F116.jpeg
    521.5 KB · Views: 60
Dit ziet er heel anders uit dan de link die je erbij hebt (jij hebt geen rechthoekige openingen).

Ik heb zelf deze gekocht:

EMSea Zwarte Air Vent Cover ABS Air Flow Vent Grille Bescherming 20x7.5x2.3cm Compatibel met Tesla Model 3 2021 2020 2019 Amazon.nl

Maar die waren niet compatibel met MY😂
Echt veel te klein
Verkeerde link. Excuus

Heb het aangepast in de post.

Moet deze zijn:
€ 5,51 50% Off | Tesla Model 3 Y 2023 2022 2021 Onder Rear Seat Air Vent Bescherm Cover Anti-Blocking Achterbank Outlet Grille protector Accessoires
 
Vandaag mijn nieuwe Y terug van de Glasscoater in Breda. Echt een vakman, eenmanszaak die niemand in dienst wil nemen omdat hij zeker wil weten dat alles volgens zijn standaard is gegaan. Geen foto’s helaas, want hij glimt te veel, waardoor je alleen maar lampen ziet :). Prachtig werk van een enthousiaste man, met nog een kwartier uitleg, garantie certificaat, stikkers die hij niet opplakte, maar wat je wel zelf kan doen.
Er zijn er meer in Breda, ik ken er van mijn ingeruilde 3 persoonlijk nog een, maar daar ga ik nooit meer naar toe.
Na mijn eerste wasbeurt zal ik nog wel een keer updaten en foto’s uploaden.