Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt voor de foto's. Ik ben er niet helemaal over uit. Het tapijt is veel donkerder dan het tapijt wat origineel in de auto zit.
Ik heb nog even andere foto's gemaakt. Het verschil in kleur zit voornamelijk in de richting van de haartjes.
Worden deze naar links geveegd zijn ze zwart.
Naar rechts of andere richting en het tapijt is lichter.
Doordat de haartjes zo vol en lang zijn is dit kleurverschil groter.

In het echt zien de matten er beter uit dan op foto vind ik persoonlijk.
 

Attachments

  • IMG_6103.jpeg
    IMG_6103.jpeg
    693.9 KB · Views: 173
  • IMG_6104.jpeg
    IMG_6104.jpeg
    490.4 KB · Views: 120
  • Like
Reactions: DM231191
Ik heb nog even andere foto's gemaakt. Het verschil in kleur zit voornamelijk in de richting van de haartjes.
Worden deze naar links geveegd zijn ze zwart.
Naar rechts of andere richting en het tapijt is lichter.
Doordat de haartjes zo vol en lang zijn is dit kleurverschil groter.

In het echt zien de matten er beter uit dan op foto vind ik persoonlijk.
Aha! Ik zie het. Dan is het verschil inderdaad veeeel kleiner. Heel mooi! Misschien dat ik ze ooit bestel, maar voor alsnog bevallen de huidige matten meer dan prima ;-) Bedankt!!
 
  • Like
Reactions: giomgiom
Heb ook de USB hub voor het midden console. Zelf zie je tijdens installeren dat het net niet klopt. Echter na een poosje valt het niet op en is het wel ontzettend handig. Ik zou het wel aanraden.
Anderen zien het niet eens.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat wil je zoal aansluiten dat je een hub nodig hebt?
Ik gebruik zelfs de standaard poorten nooit. Ik heb genoeg aan de wireless laders.
Mis ik een handigheidje dat nuttig zou kunnen zijn?
 
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat wil je zoal aansluiten dat je een hub nodig hebt?
Ik gebruik zelfs de standaard poorten nooit. Ik heb genoeg aan de wireless laders.
Mis ik een handigheidje dat nuttig zou kunnen zijn?
Bij mij zit de dongel voor routereg erin. Dat is op dit moment het enigste.
En mocht er wat opgeladen worden dan hoeft de kabel niet in de berg ruimte.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Hi all, ik was van plan om de 10 TXY matras van Exped te kopen maar kan deze nergens vinden. Weet iemand misschien waar ik deze kan bestellen voor levering in NL?

Staat bij mij nog op de verlanglijst.
 
Auto is 3 weken oud :

-Laatst gekocht : 32 KWh aan ellektriek :)

-Voorlaatst gekocht : een set customized matten. Stof in de cabine en rubber voor in de koffer (Just Carpets).
De voorste matten hebben een tekst , de achterste is gewoon zwart. De mat in de koffer is donkergrijs rubber.


-Voor-voorlaatst gekocht : een sticker met een spookje :) (De auto is 'Spookje' gedoopt door ons petekindje)


-Voor-voor-voorlaatst gekocht : Een witte MYRWD met zwart interieur ter vervanging van een Nissan LEAF.





Voor de rest denk ik niet dat ik iets specifiek nodig heb. De 2 telefoonladers zijn goed genoeg, de andere aansluitingen heb ik niet direct nodig.
Ik heb sowieso bij Amazon in het verleden een boel USB-C naar whatever kabels gekocht :).

Nu wachten op de 2023.6.9 update zodat ik parkeersensors heb ;)



IMG_9042.jpg
336772287_508661208148083_1606060550657236534_n.jpg
 
Auto is 3 weken oud :

-Laatst gekocht : 32 KWh aan ellektriek :)

-Voorlaatst gekocht : een set customized matten. Stof in de cabine en rubber voor in de koffer (Just Carpets).
De voorste matten hebben een tekst , de achterste is gewoon zwart. De mat in de koffer is donkergrijs rubber.


-Voor-voorlaatst gekocht : een sticker met een spookje :) (De auto is 'Spookje' gedoopt door ons petekindje)


-Voor-voor-voorlaatst gekocht : Een witte MYRWD met zwart interieur ter vervanging van een Nissan LEAF.





Voor de rest denk ik niet dat ik iets specifiek nodig heb. De 2 telefoonladers zijn goed genoeg, de andere aansluitingen heb ik niet direct nodig.
Ik heb sowieso bij Amazon in het verleden een boel USB-C naar whatever kabels gekocht :).

Nu wachten op de 2023.6.9 update zodat ik parkeersensors heb ;)



View attachment 921863View attachment 921864
Ik heb ook tapijten van Just Carpets voor de nieuwe model S refresh.
Op zich ben ik tevreden van hun prijs en kwaliteit.
Probleem is dat de vorm van de huidige tapijten niet meer dezelfde is als bij de vorige model S . Ik heb hier al verschillende mails voor gestuurd met foto's en uitleg, Maar ze willen het maar niet snappen en blijven de oude vorm aanhouden en de verkeerde info op hun website zetten.
 
Ik wil even een shoutout doen naar de mannen van Tparts.

Alles wat ik er al besteld heb is van topkwaliteit.

... hiermee is het begonnen.

En dan kon het niet meer op...

Zo zijn er veel

Een beetje licht, maar doet wat het moet doen

Wordt nog geleverd. Besteld omdat ik merk dat m'n rechtervoet continu tegen de zijkant aanscheurt

Super goede kwaliteit. Makkelijk te monteren.

Moet nog geleverd worden.

Zo zijn er veel, maar deze pedalen monteren was kinderspel mits enige handigheid

(de originele sunshades heb ik bij Tesla besteld)

Ben ik superenthousiast over

Idem dito

vaak in twee stukken, hier in één stuk
 
  • Informative
Reactions: Nick-m
Auto is 3 weken oud :

-Laatst gekocht : 32 KWh aan ellektriek :)

-Voorlaatst gekocht : een set customized matten. Stof in de cabine en rubber voor in de koffer (Just Carpets).
De voorste matten hebben een tekst , de achterste is gewoon zwart. De mat in de koffer is donkergrijs rubber.


-Voor-voorlaatst gekocht : een sticker met een spookje :) (De auto is 'Spookje' gedoopt door ons petekindje)


-Voor-voor-voorlaatst gekocht : Een witte MYRWD met zwart interieur ter vervanging van een Nissan LEAF.





Voor de rest denk ik niet dat ik iets specifiek nodig heb. De 2 telefoonladers zijn goed genoeg, de andere aansluitingen heb ik niet direct nodig.
Ik heb sowieso bij Amazon in het verleden een boel USB-C naar whatever kabels gekocht :).

Nu wachten op de 2023.6.9 update zodat ik parkeersensors heb ;)



View attachment 921863View attachment 921864

De automatten van Just Carpets hebben bij jouw een voeten rust? Weet niet hoe je het noemt. Echter deze heb ik niet op de matten van Just Carpets.
Heb jij dit zelf nog aangegeven of hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

matten.JPG