Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Ook tevreden van Just Carpets voor Trunk en Frunk. Hier de Luxe velours met dubbele boord.
BAN2005N33.jpg
 
Ik wil even een shoutout doen naar de mannen van Tparts.

Alles wat ik er al besteld heb is van topkwaliteit.

... hiermee is het begonnen.

En dan kon het niet meer op...

Zo zijn er veel

Een beetje licht, maar doet wat het moet doen

Wordt nog geleverd. Besteld omdat ik merk dat m'n rechtervoet continu tegen de zijkant aanscheurt

Super goede kwaliteit. Makkelijk te monteren.

Moet nog geleverd worden.

Zo zijn er veel, maar deze pedalen monteren was kinderspel mits enige handigheid

(de originele sunshades heb ik bij Tesla besteld)

Ben ik superenthousiast over

Idem dito

vaak in twee stukken, hier in één stuk

Dank voor het overzicht; was al een tijdje op zoek naar de zuignap-magneten; heb ze nu dus maar meteen besteld.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: jr_gn
Is er iemand hier in geslaagd om passende zonneschermen te vinden voor de achterramen van de Model Y? Ze zijn een stuk kleiner dan gedacht en daarnaast helpt het niet dat ze bij het openen van de deur een stukje open gaan.. Bij voorbaat dank voor tips!
 
En vandaag opnieuw een pakket mogen ontvangen en deze keer toch wel een flinke doos.


Omdat er nog wel eens wat los mee gaat in de kofferbak is het fijn om die 2 immense vakken links en rechts te kunnen afdichten. Zodat er een compleet vlakke kofferbak ontstaat. De kwalitijd is goed en de pasvorm net zo. Ook de 2 losse planken met haakogen passen er strak in. Kost voor Alie prijzen toch wel wat maar moet zeggen dan krijg je ook wel wat je mag verwachten.
 
Ik hoop d
En vandaag opnieuw een pakket mogen ontvangen en deze keer toch wel een flinke doos.


Omdat er nog wel eens wat los mee gaat in de kofferbak is het fijn om die 2 immense vakken links en rechts te kunnen afdichten. Zodat er een compleet vlakke kofferbak ontstaat. De kwalitijd is goed en de pasvorm net zo. Ook de 2 losse planken met haakogen passen er strak in. Kost voor Alie prijzen toch wel wat maar moet zeggen dan krijg je ook wel wat je mag verwachten.
Ik hoop dat je geen douanekosten hebt moeten betalen, want bij Tesla kosten ze maar 80€.
Inderdaad wel handig om iets vast te zetten, zeker als er vloeistof kan uitlopen
 
Ik hoop d

Ik hoop dat je geen douanekosten hebt moeten betalen, want bij Tesla kosten ze maar 80€.
Inderdaad wel handig om iets vast te zetten, zeker als er vloeistof kan uitlopen
Zolang de prijs inclusief BTW is, hoef je geen douanekosten te betalen als je via AliExpress koopt. Ik heb voor 4 verschillende zendingen geen douanekosten hoeven te betalen.

Het staat expliciet vermeld of de prijs inclusief VAT (BTW) is.
 
  • Like
Reactions: Phil V and Nick-m
Zolang de prijs inclusief BTW is, hoef je geen douanekosten te betalen als je via AliExpress koopt. Ik heb voor 4 verschillende zendingen geen douanekosten hoeven te betalen.

Het staat expliciet vermeld of de prijs inclusief VAT (BTW) is.
Ik dacht dat dit in België vanaf €150 wel van toepassing is. Zolang je eronder blijft moet je inderdaad geen schrik hebben voor douanekosten.
 
Ik heb even nagekeken en inderdaad moet je boven de 150 euro invoerrechten betalen. Voor auto onderdelen is dit 4%. Zie onderstaande link.


Waar je goed op moet letten bij AliExpress is dat sommige verkopers producten hebben met een hogere prijs en gratis verzendkosten, terwijl anderen een lagere prijs hebben met verzendkosten. Per saldo is het aankoopbedrag min of meer gelijk, maar dit heeft dan wel gevolgen voor of je wel of geen invoerrechten moet betalen.

Ik heb bijv. wieldoppen gezien voor 210 euro met gratis verzendkosten, terwijl ze ook worden aangeboden voor 130 euro met 80 euro verzendkosten. Dit maakt dus wel uit voor de invoerrechten.

Ik heb wieldoppen besteld via AliExpress en deze werden vanuit Polen verstuurd met snelle leveringstermijn van 5 dagen.
 
Ik wil even een shoutout doen naar de mannen van Tparts.

Alles wat ik er al besteld heb is van topkwaliteit.

Wordt nog geleverd. Besteld omdat ik merk dat m'n rechtervoet continu tegen de zijkant aanscheurt
Vandaag tijdens het schoonmaken van de automatten viel mij ook op dat me rechtervoet tegen de zijkant schuurt. Hierdoor nu al een slijtage plek.

Dus maar wat bij ome alie bestellen of ... Heb jij je producten van Tparts al ontvangen en hoe bevallen die?


Deze maar besteld. Lijken hetzelfde

5338250a-10b1-4e55-86c6-36d1555bdd23.jpeg
 
  • Helpful
Reactions: jr_gn
  • Like
Reactions: Nick-m
Heeft iemand een tip voor de beste telefoonhouder in de Y? In de S gebruik ik een brodithouder en die is perfect maar de positie van die brodit voor de Y is niet ideaal. Ik wil graag iets naast scherm hebben zodat ik ook teams calls kan doen en FM gebruiken.
Inmiddels deze aangeschaft. Lijkt mij de meest ideale houder. Zodra ik hem heb laat ik weten hoe die is

 
  • Like
Reactions: Nick-m
Inmiddels deze aangeschaft. Lijkt mij de meest ideale houder. Zodra ik hem heb laat ik weten hoe die is


Ben ook best tevreden van deze.


In combinatie met dit:


M'n voedingskabel leid ik zo uit het handschoenenkastje, de kabel wordt verborgen geklemd tussen het dashboardpaneel verder naar links.

Het fijne aan deze houder:
- veel mogelijke posities (ook bv. landscape boven het scherm)
- klapt om en is onzichtbaar indien niet gebruikt
- de bolklem is compatibel met de voeding van een TomTom Go Discover (ik weet het, het ziet er niet uit, maar maar voor roadtrips met tussenstops gaat er imho niets boven een oeroude TT, en planning via MyDrive)
- de bolklem is compatibel met andere magneten waardoor je niet altijd het Apple Magsafe systeem moet gebruiken