Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels deze aangeschaft. Lijkt mij de meest ideale houder. Zodra ik hem heb laat ik weten hoe die is

Ik had initieel wel interesse, maar de prijs was niet mis. Ik kreeg deze promo code in m'n mailbox en wilde deze toch delen: SPRING23 voor 20% korting.
 
Middenconsole beschermers voor de voeten binnengekregen. Kwam elke keer met de voet tegen de zijkant bij het gaspedaal. Werd al wat vaal zie je ook op de foto.

Past precies en is degelijk.

€ 34,51 50% Off | 2Pcs Zachte Tpe Center Console Side Protector Guard Decoratie Dorpellijst Compatibel Met 2021 2022 Tesla Model Y Model 3 Lhd

IMG_0348.jpeg

IMG_0349.jpeg
 
Gemonteerd:
- Wieldoppen
- Spatlappen voor & achter
- Ventielatieroosters achter
- Bakje voor en onder de armsteun (geen foto's)
- Afrader: Telefoonhouder (past niet links naast het stuur & blijft niet zitten in het dashboard)

Spatlappen: Redelijk eenvoudig qua installatie. Heb de auto gepoetst, ben benieuwd of hij ook minder snel vies wordt. Als je heel goed kijkt sluit voor niet 100% aan, maar zit wel stevig en in het voorbij lopen valt het niet op.
Update op de spatlappen na twee weken: Echt een aanrader! De auto wordt zoveel minder vies, ik zou bijna zeggen dat het een must-have is voor de witte kleur! Bij twijfel: DOEN! :)
 
Bij die bakken die je onder de voorstoelen doet, zitten die niet over de ventilatieroosters?
Vandaag even gekeken: nee. Ingang ventilatie (geen rooster overigens -zie Ali opties) zit net achter de bak en bovendien onder een overhangend vloerdeel. Zie deze post voor een foto hiervan. Pas als je inzoomt zie je het hoogteverschil.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Silversurfer11
Ik wil even een shoutout doen naar de mannen van Tparts.

Alles wat ik er al besteld heb is van topkwaliteit.

... hiermee is het begonnen.

En dan kon het niet meer op...

Zo zijn er veel

Een beetje licht, maar doet wat het moet doen

Wordt nog geleverd. Besteld omdat ik merk dat m'n rechtervoet continu tegen de zijkant aanscheurt

Super goede kwaliteit. Makkelijk te monteren.

Moet nog geleverd worden.

Zo zijn er veel, maar deze pedalen monteren was kinderspel mits enige handigheid

(de originele sunshades heb ik bij Tesla besteld)

Ben ik superenthousiast over

Idem dito

vaak in twee stukken, hier in één stuk
Any discount codes to get these accessories?
 
Vandaag de dorpel beschermers voor achter binnen. Blijkbaar stappen kinderen op de dorpel in plaats van erover. Dus is het makkelijk om dit schoon te maken met een plastic cover.
Past voor een goede 90%. Ik ben tevreden.

€ 14,98 5% Off | Abs Achter Dorpellijsten Protector Scuff Plate Cover Voor Tesla Model Y 2021 + Auto Instaplijsten Decal Sticker pedaal Bescherming Strip

IMG_0385.jpeg
IMG_0387.jpeg
 
Vandaag de dorpel beschermers voor achter binnen. Blijkbaar stappen kinderen op de dorpel in plaats van erover. Dus is het makkelijk om dit schoon te maken met een plastic cover.
Past voor een goede 90%. Ik ben tevreden.

€ 14,98 5% Off | Abs Achter Dorpellijsten Protector Scuff Plate Cover Voor Tesla Model Y 2021 + Auto Instaplijsten Decal Sticker pedaal Bescherming Strip

View attachment 934097View attachment 934098
Het past 99% moest nog de rubbers over plastic heen doen.
IMG_0388.jpeg
 
  • Like
Reactions: giomgiom
Ik heb Allogaters voor mijn Model Y gekocht. In de kleur rood, net als eerder voor mijn Model 3.

Vanwege de besparing die ze geven (en daarmee ook een groter bereik) heb ik de wieldoppen laten zitten.
Bij de Model 3, met zijn donkergrijze wieldoppen, stond dat fantastisch. Maar bij de Model Y met zijn lichtgrijze pseudo-spaken, vond ik het geen gezicht.
Ik heb eerst de Rimitrex zwarte wieldoppen overwogen, die ik erg mooi vind, maar deze zijn moeilijk te krijgen en niet goedkoop.
Daarom heb ik de wieldoppen zwart laten spuiten, en ik ben erg tevreden met het resultaat.

Op de dag van vertrek naar Italië was het net klaar en kon ik de zwart geverfde wieldoppen ophalen.
De Italianen vonden het prachtig. Opgestoken duim, praatje komen maken, zelfs een keer zwaaiende kinderen aan de kant van de weg. :cool:
Hier een fotootje (auto helaas onder het stof).

View attachment 827348
man man man, die zwart gespoten velg doppen zijn echt zo cool ! super idee ! have my upvote !
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk