TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Welke interieur accenten?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MindBender, Aug 5, 2013.

1. MindBender

MindBender Bite my shiny metal ass

Ik heb van buiten blauwe lak en binnen een tan interieur besteld. Waar ik nog lang over getwijfeld heb zijn de interieur accenten, die typisch op de Amerikaanse smaak zijn georiënteerd: Drie soorten nep-hout, nep-koolstofvezel en (nep-?) plastic. Zelf had ik liever geborsteld aluminium gezien.

Ik heb dus gekozen voor lacewood. Misschien was carbon mooier geweest, maar omdat je dat ook veel in goedkope after market accessoires ziet heb ik dat maar niet gedaan.

Wat vinden jullie? En wat hebben jullie besteld?

(Overigens: Echt hout schijnt niet meer te mogen, of erg moeilijk toepasbaar te zijn vanwege versplintering bij ongevallen)

2. PeterSZ

PeterSZ Petrolhead Electrified

Ik heb voor het matte hout gekozen. Het liefst had ik ongeschuurd vurenhout gewild (vakdeformatie) maar dat kon niet. Mijn huidige Dure Fiat heeft glimhout. Ik let er eigenlijk al vijf jaar niet op.

Maar beige bekleding? Is dat niet héél onhandig met kinderen?? :wink:

3. MindBender

MindBender Bite my shiny metal ass

Ik heb (nog) geen kinderen. Maar die kunnen toch gewoon achteruitrijden in de kofferbak? ;-)

4. HWS

HWS Speedjunkie

Zo is dat! En de seat's in de kofferbak zijn te allen tijde zwart. Overigens zie je modder/zand en andere rommel veel beter op zwart dan op beige......

Share This Page