Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wereldrecordpoging langste stoet E-Cars! 26 maart 2017

Doe je mee?

  • Ja

    Votes: 37 54.4%
  • Misschien

    Votes: 16 23.5%
  • Nee

    Votes: 15 22.1%

  • Total voters
    68
This site may earn commission on affiliate links.
IMG_4643.JPG

IMG_4644.JPG

IMG_4645.JPG


Mooie drone plaatjes. Hier nog een paar plaatsjes vanaf de grond. ;)
 
Lange wachtrijen aan de sucs op de terugweg?
Ik moest rond 15:30 heel even wachten bij een volle SuC Eindhoven, was na 5 minuten ofzo aan de beurt.
Bij Fastned Boxtel van Eindhoven richting Den Bosch zag ik volgens mij een stuk of 8 Zoe en Leaf in de rij staan :eek:
Het station aan de overzijde was helemaal leeg, wellicht had men beter even heen en weer kunnen rijden.
 
@S-19910 : blijkbaar een bekend forumlid gemist. Jij stond toch te laden gisteren (zondag 26/03) in Gent rond 18:30 u.
Had ik dat geweten, had ik een babbeltje komen doen en wist ik meteen hoe tof die E-rally was ;)

@JanN : ik was het niet - maar ik kan je wel vertellen dat de E-rally héél tof wordt ! ;)
Hopelijk zien we mekaar daar.
Volgende editie wordt zaterdag 20 mei 2017 verreden - en @HansBe : mét catering ! Geen MacDo toestanden :cool:
Inschrijven kan nog steeds via www.e-rally.eu

@S-19910. dat heb je met die nieuwe nummerplaat he. De mensen denken dat je een bleuke zijn, en spreken u niet aan.:p
Dirk, zou je de oude nummerplaat er niet beter bij hangen?

Edit,
het was Dirk niet blijkbaar. maar het neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf van hierboven

Ha, misschien is de nummerplaat-flipper iets voor mij ! Waar kan ik die bestellen ?:p


Overigens ben ik zaterdag wél aangesproken door een kersverse én héél voorzichtige X-rijder. Hij wist niet hoe de kabel van de Suc los te maken was. Suc Machelen.
 
ik was het niet - maar ik kan je wel vertellen dat de E-rally héél tof wordt ! ;)
Hopelijk zien we mekaar daar.
Volgende editie wordt zaterdag 20 mei 2017 verreden - en @HansBe : mét catering ! Geen MacDo toestanden :cool:
Inschrijven kan nog steeds via www.e-rally.eu



Ha, misschien is de nummerplaat-flipper iets voor mij ! Waar kan ik die bestellen ?:p

Heb thuis onmiddelijk reclame gemaakt voor de e-rally... maar blijkt dat we die dag (weerom) niet kunnen :mad::mad:GRRRRR.....
Is er al een dag vooropgesteld voor 2018 ? Dan blokkeer ik die alvast in onze agenda... indien niet - reserveer ik ALLE weekends in Mei 2018 al :D:D:D

Flippernummerplaat zoals James Bond ?