Waarom zou je voor banden bij een SUC langs gaan??2 maanden op 4 banden die gewoon bij de Kwitfit te koop waren.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou je voor banden bij een SUC langs gaan??2 maanden op 4 banden die gewoon bij de Kwitfit te koop waren.
Was een garantiegeval ;-)Waarom zou je voor banden bij een SUC langs gaan??
Alles beter dan kwikfitWaarom zou je voor banden bij een SUC langs gaan??
Normaal lees je de voorwaarden toch voordat je ergens gebruik van maakt? Precies de reden dat ik het anwb lidmaatschap wat ik al voor de motor had wat uitgebreid heb. Mocht er een# wat mis gaan dan kan ik bellen.Ik lees:
Lekke band
Schade aan een wiel of band waardoor de band lek is of onveilige rijomstandigheden ontstaan.
Dekking: bandenservice tot maximaal 80 km.
Ik weet niet meer wat de exacte reden was toen. De telefoniste zei: wij komen u niet helpen met een lekke band. Het valt niet onder de dekking.
Als ik doordeweeks had gebeld, hadden ze nog gekeken of er een Tesla monteur in de buurt was om hulp te bieden. Maar het was in de weekend, dus ze kon niets doen. Ik had toen niet de algemene voorwaarden van Roadside Assistance tot mijn beschikking om de kleine letters door te nemen. Dus heb maar opgehangen.
Met een lekke band wil je z.s.m. geholpen worden en doorrijden, dus daarna de ANWB gebeld. Die kwam binnen een half uur. Prop erin, en doorrijden. Grappig dat de ANWB man zei dat die eigenlijk niet meer mag proppen volgens de ANWB instructies die ze mee krijgen, maar hij me graag wilt helpen omdat het weekend was.
Inderdaad is het slim om wat achter de hand te hebben. Zeker bij schade, als je lang moet wachten op onderdelen.Vroeger hadden alle wagens 1 jaar garantie. Is nu 80k km of 4 jaar. Je kan zelf garantie verlengen. Dat kost wat, omdat het anders in de aankoopprijs moet toegevoegd worden en veel mensen zouden afhaken.
Zelfs in garantie takelt Tesla maar tot 50km van de SuC (kleine lettertjes). Daarom wordt aangeraden om zelfs bij garantie nog een bijstandsverzekering te nemen. Je hebt gegokt en verloren.
Is zuur, been there, done that. Ik keek direct uit naar een alternatief. Dat was er niet en eigenlijk nog niet. Het was 2018, ik heb nog 4 jaar genoten. Vorig jaar verkocht voor een goeie prijs. TCO per jaar, 30% minder dan mijn vorige wagen die maar de helft kostte on aankoop. (Mercedes E).
De wachttijd is balen, maar niet uitzonderlijk tegenwoordig, bij alle merken. Ik was die van mij ook een maand kwijt. Gelukkig had ik wat andere opties binnen het gezin.
Daarvoor helpt mijn bijstandsverzekering niet zozeer. Ik krijg slechts gedurende 10 dagen een vervangwagen.Inderdaad is het slim om wat achter de hand te hebben. Zeker bij schade, als je lang moet wachten op onderdelen.
Hoe kan je dat weten? De meeste analyses gebeuren remote van achter een pc. Waarschijnlijk moeten ze zelfs niet kijken en zijn ze al aan het wachten op onderdelen.na 4 werkdagen is er nog geeneens naar de auto gekeken om te achterhalen wat het probleem is.
Mijn 3e hands Mini Cooper S van 10 jaar oud werd anders zonder problemen gratis naar de dichtstbijzijnde dealer gesleept toen de dynamo stuk wasKlote, maar uit de garantie betekent precies dat, uit de garantie.
Kan je van alles van vinden, maar het is gewoon zo, ook bij andere merken.
Helaas heb ik ook zo een slechte ervaring met de service afdeling in Rotterdam na 4 werkdagen is er nog geeneens naar de auto gekeken om te achterhalen wat het probleem is.
Helaas heb ik ook zo een slechte ervaring met de service afdeling in Rotterdam na 4 werkdagen is er nog geeneens naar de auto gekeken om te achterhalen wat het probleem is.
Wel heb ik heel goede ervaringen met Audi, BMW, Mercedes en de rest van de auto bedrijven die letterlijk op dezelfde straat geadresseerd zijn.
Inmiddels ben ik al zover om de auto welke ik nu 10 dagen in bezit heb in te ruilen voor een ander merk puur vanwege de arrogantie van het servicecenter. We kopen een auto waar je op wilt vertrouwen en inderdaad wil je gewoon kunnen rekenen op service tenslotte betalen wij als klant daarvoor. Het mag niet uitmaken hoe oud of hoeveel kilometers een auto gelopen heeft. Je gaat naar de dealer omdat je erop vertrouwt dat hij je ook de service blijft verlenen buiten de garantie.
Cenk
Je kan het ook gewoon aannemen dat Tesla toen slechte service geleverd heeft natuurlijk.zonderdetails is het redelijk onmogelijk hier een mening over te hebben. Nieuw, gebruikt, garantie, waar gekocht?
Dat zal dan uit goodwill van de dealer geweest zijn. En net om deze zaken te vergoeden, betaal je te veel bij de dealer.Mijn 3e hands Mini Cooper S van 10 jaar oud werd anders zonder problemen gratis naar de dichtstbijzijnde dealer gesleept toen de dynamo stuk was
Het verbaasde mij ook maar volgens de berger van BMW, was niet van de dealer, doen ze dit onafhankelijk van de leeftijd van de auto.Dat zal dan uit goodwill van de dealer geweest zijn. En net om deze zaken te vergoeden, betaal je te veel bij de dealer.
There is no such thing as a free meal.
Ik betaal liever wat minder voor mijn wagen en neem er dan zelf een bijstandsverzekering bij die mij zonder goodwill helpt.
Dat moet dan zo zijn. Op een 3° handse wagen buiten garantie. gratis de wagen afvoeren, is lovenswaardig maar financieel ga je dit toch niet lang volhouden. (en waarom zou je?) iemand zal die kost uiteindelijk moeten dragen en dus hoogstwaarschijnlijk is dat de klant, via een omweg.Het verbaasde mij ook maar volgens de berger van BMW, was niet van de dealer, doen ze dit onafhankelijk van de leeftijd van de auto.
Misschien typisch voor BMW in Zwitserland.
Uiteraard is niks gratis, geweldig dat mensen dat zo bedenken. Bij BMW is dat BMW Priviliges. Je auto word dan afgevoerd naar de dealer en moet ook in onderhoud zijn bij de dealer en je krijgt dit dan gratis.Dat moet dan zo zijn. Op een 3° handse wagen buiten garantie. gratis de wagen afvoeren, is lovenswaardig maar financieel ga je dit toch niet lang volhouden. (en waarom zou je?) iemand zal die kost uiteindelijk moeten dragen en dus hoogstwaarschijnlijk is dat de klant, via een omweg.