Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model X

This site may earn commission on affiliate links.
De x voor mijn vrouw staat ook op de ohio, gisteren telefoon ontvangen dat levering nog steeds voor week van 26 maart staat. Was voor hun kwartaal einde belangrijk was ook een inventory auto, we zien het wel, we hebben al een S dus dat maakt het wachten toch net iets anders.
 
Ohio is vanmiddag in Rotterdam, net voorbij Vlissingen gevaren :D:
Maersk Ohio bij Vlissingen.PNG
 
View attachment 287864
Nu in Rotterdam. Ik volg het verder helemaal niet zo hoor ;)
Ik ben bang dat een hoop mensen dat doen als de nieuwe auto "zo makkelijk" te volgen is.. Alleen duurt het wachten dan voor je gevoel alleen maar langer.. want als de boot eenmaal aangemeerd is en uitgeladen is dan duurt het nog daaaagen voordat de auto in Tilburg in de rij staat om daar geassembleerd te worden...
Zoiets van "waarom pakken ze de tesla containers er niet even met prioriteit uit en zetten ze die even snel door naar Tilburg ;))
 
  • Funny
Reactions: jww1966
Mijne is ook in productie gegaan, 28 jan besteld, Gevraagd om levering eind Juni (zolang mogelijk 5 jaar), Model S te snel verkocht ivm hoge verkoop prijs, heimwee naar de Tesla, snel gebeld voor snelle levering X
Mooi verhaal, ik rij pas 1 week een MS en het voelt nu al als achteruitgang in een VW Diesel of Audi benzine auto te rijden. Ik kan mij goed inbeelden dat na ruim 4 jaar een MS gereden te hebben een overstap naar een andere auto geen lang leven beschoren is.
 
Dit lijkt snel te gaan. Levering zou dus rond juni zijn, maar ik lees nu:
Geschatte levertijd: Eind april - Mei.

Hoe realistisch zou deze inschatting zijn?[/QUOT
Dit lijkt snel te gaan. Levering zou dus rond juni zijn, maar ik lees nu:
Geschatte levertijd: Eind april - Mei.

Hoe realistisch zou deze inschatting zijn?

Afgelopen woensdag gebeld door delivery, nadat ik wat vragen per mail had gesteld over de aflevering. Gelijk de vraag gesteld of ze als zicht hadden wanneer de auto geleverd zou worden. Antwoord: Eind april - beging mei !,. maar dit is geen zekerheid.

Zelf heb ik spreadsheet Model X Order & Delivery 2017+2018
er op nageslagen wat de gemiddelde productie tijd is (10dgn) geen idee of dit werkdagen zijn. Tel daarbij de dagen van productie tot aflevering 12 dgn bij en de bootreis ( 2,5 week) . Dan kom ik op 2e week mei.
 
Mijne is ook in productie gegaan, 28 jan besteld, Gevraagd om levering eind Juni (zolang mogelijk 5 jaar), Model S te snel verkocht ivm hoge verkoop prijs, heimwee naar de Tesla, snel gebeld voor snelle levering X
Hahah het maakt de kindertijd weer in ons los :) ongeduldig en niet kunnen wachten tot we de kado's mogen uitpakken;)
Die van mij (S) s nog niet eens in productie gegaan ook in juni gevraagd, zit nu op mijn tanden te bijten om niet te bellen:mad: , maar ik rij dan nu gelukkig nog wel in mijn huidige (S) rond;)