Maersk Ohio, voyage 814E.
Vertrek 11 april uit Norfolk. Uit mijn hoofd aankomst 27 april, maar pin mij er niet op vast.
Welke boot je krijgt maakt niet zo heel veel uit overigens. Er vertrekt elke 5,5 dagen een Maersk boot die de TA1 route volgt. Een boot missen scheelt dus nog geen week.
Wat ik her en der heb gelezen is dat het vervoer naar de haven toe meer onduidelijkheid geeft. Voor dergelijk vrachtvervoer per trein schijnt in de US geen regulier rooster te zijn. De trein komt wanneer hij komt zeg maar. Ik heb niet kunnen vinden hoe vaak die trein heen en weer rijdt.
Daarnaast moet de container van de haven in Rotterdam ook nog weer naar Tilburg. Dat gaat in ieder geval soms ook per binnenvaartschip. Ik heb geen idee hoe vaak zo'n schuit vaart.
Het lijkt soms alsof de boot die je pakt bepalend is voor je delivery, maar dat is volgens mij niet zo. Het lijkt alleen zo omdat Tesla halverwege het kwartaal voor US produceert en deliveries naar Europa dan dus even stil staan.
Vertrek 11 april uit Norfolk. Uit mijn hoofd aankomst 27 april, maar pin mij er niet op vast.
Welke boot je krijgt maakt niet zo heel veel uit overigens. Er vertrekt elke 5,5 dagen een Maersk boot die de TA1 route volgt. Een boot missen scheelt dus nog geen week.
Wat ik her en der heb gelezen is dat het vervoer naar de haven toe meer onduidelijkheid geeft. Voor dergelijk vrachtvervoer per trein schijnt in de US geen regulier rooster te zijn. De trein komt wanneer hij komt zeg maar. Ik heb niet kunnen vinden hoe vaak die trein heen en weer rijdt.
Daarnaast moet de container van de haven in Rotterdam ook nog weer naar Tilburg. Dat gaat in ieder geval soms ook per binnenvaartschip. Ik heb geen idee hoe vaak zo'n schuit vaart.
Het lijkt soms alsof de boot die je pakt bepalend is voor je delivery, maar dat is volgens mij niet zo. Het lijkt alleen zo omdat Tesla halverwege het kwartaal voor US produceert en deliveries naar Europa dan dus even stil staan.